Halvalla, kun saa niin on pakko ostaa. Eli tuli hankittua joku aika sitten xlmoton talvialesta (2 kpl) ns. varikkotukki tai bike stand, kuten laatikossa Lontoon kielellä luki. (24,90 euroa kpl) Hyvin on palvellut Aprilian kanssa ketjunpuhdistuksessa ja takarengas saa muutenkin levätä ilmassa. Sitten on tullut katsottua Guzzin perää ja keulaa. Keulan puolella joku ajatus on tullut miten homma voisi toimia. Takarenkaalla perän epäsymmetrisyys ja miten kiertäisi, ei ole vielä oikein "lamppu syttynyt" ratkaisun osalta.
Cali 3ssa on vasen puoli akselilta ok, mutta oikealla puolella pyöreäpäinen mutteri pyörän akselilla. Jotain muuta tuon mutterin tilalle?Ehkä calin iskareiden kiinnityspultti voisi olla ratkaisu vähän pidemmällä ruuvilla varustettuna? Brevassa on vieläkin hankalamman näköinen tilanne. Ehkä pakoputken kiinnityspiste voisi olla riittävän tukeva ja sijainti sopiva nostolle? Rungosta/iskareista nosto auttaisi myös esim. renkaan irrotusta tehdessä.
Voisi kuvitella, että näitä asioita on ratkottu aiemmin tällä foorumilla. Vanhoista artikkeleista en vastaavaa löytänyt tai en osannut sitten etsiä oikealla hakusanalla tms. Mukana tuli 3 erilaista adapteria nostolle, pyörän akselista, takahaarukasta ja jonkinlainen tappisivusta -malli.