Eikös Ahvenisto ole kriittisin, kun on keskellä asutusta? Muistelen että aikanaan kun nuori herra oli piikillä visiitillä serkkunsa luona ja piti päivällä kuluttaa aikaa yksin, sanoin että mene radalle. Meni, mutta ennen maksua oli ensin jokaisesta pyörästä melumittaus. Oli Räsässä kaikki muu avarampaa ilmanputsarista pakoputkeen mutta vaimenninosa oli alkuperäinen duunailtu sinne takapäähän. Kokeilin itse syksyllä jo dB killereitä Mistraleihin. Siinähän suhisevat, veto kyllä mielestäni heikkeni myös selvästi, kovin pienet reiät niissä onkin, katsastusvarusteena varmasti äänien suhteen kelvolliset, V11 malliin "omogoloitu", sanoo italialainen...
Onkos se niin että LeMans IV -aikana kun oli kaasuttimet käytössä, pakovastuksen vähentäminen oli aina asia, josta oli etua ? Suuttimet vaan kohdalleen? Kun kaasuttimet jäivät, alkoivat asiat mutkistua siinä mielessä että pelkät mekaaniset työkalut eivät enää riittäneet...