En ole tietoinen miten se kytkin on kiinnitetty 1400 Caliin tai miten sitä mekaanisesti käytetään.
Pointtni oli vain kyseenalaistaa tehtyä valintaa, onko helpompi tehdä parempilaatuiselle mikrokytkimelle
tms. tarvittaessa uudet kiinnikkeet vai rakentaa kokonaan uudenlainen kytkentä lisäosineen. Ja ilmata lisäksi jarrut.
Toki vaihtuuhan siinä ne jarrunesteet samalla jos on tarpeen. Eikä tarvitse ehkä etsiä ja ostaa sitä mikrokytkintä.
Guzzin varaosan hintaa ei voi perustella millään lailla

Mielestäni kytkentä sinällään on toimiva. Samantapaisia yksinkertaisia logiikka kytkentöjä käytetään
yleisesti. Sellaista jouduin viimeperjantaina viimeksi korjaamaan, oli vikaa sekä sähkössä että mekaanisella puolella.
Moottorinohjainkaan (vai mittaristo?) ei tässä huomaa mikrokytkimen vaihtumista releeksi. Nyt kärkiä ohjaa kuskin jalan sijaan
releen kela, mikään tuossa ei ohjainlaitteen kannalta muutu.