Kirjoittaja Aihe: MP -17 messupäivystys  (Luettu 2586 kertaa)

Kaijus

MP -17 messupäivystys
« : Tammikuu 25, 2017, 11:33:32 ap »
Tervehdys nykyiset ja tulevat gruppolaiset,

messut lähestyvät ja Gruppolla on taas kioski R.M.Heinon osastolla. Mikäli löytyy halukkuutta osallistua homman pyörittämiseen,
niin ilmoittautuu hän minulle sähköpostitse kkekblad (at) gmail.com

Ja kaikille tervetuloa piipahtamaan osastolle turisemaan ja samalla tekemään kerhotavarahankintoja. Jotain pientä uuttakin lienee luvassa.

Kaijus
Gruppon messuvastaava

motomatti

Vs: MP -17 messupäivystys
« Vastaus #1 : Tammikuu 25, 2017, 11:51:27 ap »
Onneksi on tilipäivä juuri ennen näyttelyä!

Valitettavasti olen Kerhon kyydillä tälläkin kertaa joten pysyn asiakaspuolella. Mutta lauantaina tulen paikalle joskus puolenpäivän tietämin. Täältä on tulossa myös yksi Gruppon tuleva jäsen.

TunturiTT

« Vastaus #2 : Tammikuu 25, 2017, 12:08:58 ip »
Itselläkin tilipäivä juuri tortaina, mutta se ei kyllä ohjaile omaa messukäyttäytymistä. Perjantaina tulen, jos tulen.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

« Vastaus #3 : Tammikuu 25, 2017, 13:27:41 ip »
Mulla tosiaan tilipäivä ohjailee melkoisesti. Nyt joutuu juomaan oluet ja napanterit kotona eikä baarissa kun tili on tyhjä näin loppukuusta. Messuilla on sitten varaa ottaa superkallista olutta muutama litra vetelästä muovimukista. Viimeiset kymmenen vuotta onkin mennyt vain yhden päivän käynnillä tapaamassa tuttuja. Pyörien katselu on jäänyt vähille. Johtuu ehkä siitä että se ylivoimaisesti kiinnostavin malli on jo omassa hallussa. Morjestellaan kun kohdataan!