Kirjoittaja Aihe: Kakkos mp:lle ykkös mp:n bonukset  (Luettu 3651 kertaa)

Breeze

Vs: Kakkos mp:lle ykkös mp:n bonukset
« Vastaus #1 : Marraskuu 17, 2016, 15:00:49 ip »
Hyvä juttu.
Nykyisessä vakuutusyhtiössä on tosin pystynyt sitä yhtä bonaria siirtelemään liikenteessä olevaan pyörään, joten kun on kaksi täyttä bonusta, niin en tuosta henkilökohtaisesti hyödy, mutta toivottavasti joku hyöytyy.

Toki vakuutusyhtiöiden keräämä rahamäärä ei pienene, joten joku maksaa aina laskun...
Tämäkin vielä! ! !

TunturiTT

« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2016, 19:20:06 ip »
Eikös se bonusten kerääminen pitänyt olla lakkautetaan alla?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

« Vastaus #3 : Marraskuu 17, 2016, 22:07:35 ip »
Mulla on useassa pyörässä melkein täydet bonukset. Se viimeinen 5% puuttuu. Yhdessä pyörässä on kasko.
California Adamantissa on vain bonukseton liikennevakuutus. Se ei tee kuin noin 40€ vuodessa eikä kesäkuukausilta sitäkään.

TunturiTT

« Vastaus #4 : Marraskuu 17, 2016, 22:09:07 ip »
Mulla on jostain syystä jumissa parin rapun päässä ylhäältä. En vaan ymmärrä..

tolind

« Vastaus #5 : Marraskuu 18, 2016, 08:10:17 ap »
Jos toteutuu se että kakkoslyörään saa ykköspyörän bonukset liikennevakuutuksen eikä veromuutokset tuota kauheata rahanmenoa niin olen avoin tarjouksille hyvästä 1100 Brevasta.

LOS

« Vastaus #6 : Marraskuu 18, 2016, 22:00:22 ip »
Tämä bonusasia on aivan auki.
Eilen sattumalta soitteli vakuutusyhtiön edustaja, joka kyseli kuulumisia jolloin saatoin kysyä:
"Minulla ei vuoden 2002 jälkeen ole ollut autoa hallinnassani, mutta sitä ennen oli vakuutus parinkymmenen vuoden ajan firman autossa, johon yksityisen vakuutukseni bonukset oli siirretty ja niitä oli muistaakseni 60.

Olen kuitenkin moto-superkuski ja bonukseni on 75. Saanko samat bonukset autoon, jos sellaisen hankin ensi vuonna?"

Vastaus oli, että kukaan ei tiedä, mutta henkilökohtainen vahinkohistoria vaikuttaa uuteen vakuutukseen.
Autoilija ei voi saada autonsa bonuksia pyöräänsä, jos aiempaa moottoripyörän vakuutushistoriaa ei ole.
Moottoripyöräilijän suhteen hän oli selvästi positiivisempi.

On tässä henkilökohtaisessa bonustasossa varjopuolikin. Käsittääkseni vahinkotilanteessa syyllisen kaikkien ajokkien vakuutusmaksut voivat nousta.

TunturiTT

« Vastaus #7 : Marraskuu 18, 2016, 23:23:56 ip »
Noilla bonuksilla on joku vanhenemisaika. Eli käyttämättömänä köllöttävät bonukset nollaantuvat jossain vaiheessa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 19, 2016, 10:12:20 ap kirjoittanut TunturiTT »

LOS

« Vastaus #8 : Marraskuu 19, 2016, 07:25:44 ap »
Noilla bonuksilla on joku vanhenemisaika. Eli käyttämättömänä köllöttävät bonukset nomlaantuvat jossain vaiheessa.

Tiedän ja arvaapa, miksi en ole hankkinut autoa nimiini.