Kirjoittaja Aihe: Suomalaista Guzzihistoriaa kaupan  (Luettu 3150 kertaa)

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Suomalaista Guzzihistoriaa kaupan
« : Marraskuu 12, 2016, 15:31:37 ip »
Hieno peli!
Puhukoon ilmoituksen teksti puolestaan:
http://www.nettimoto.com/moto-guzzi/falcone/2071564

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: Suomalaista Guzzihistoriaa kaupan
« Vastaus #1 : Marraskuu 12, 2016, 20:39:26 ip »
Aika lähiaikojan historiaa osin vastaan itse, mutta Guzzia kunnioittaen tehty.

Soittelinkin tuosta omistajalle ja ihan mielenkiintoisia tarinoita kertoo pyörästä.
Itsellään 70v on kuulemma ajamiset vähissä/ takana mutta kovasti olisi toiveissa että pyörä jäisi suomeen.
Vastailee mielellään tiedusteluihin.
Hienosti ja hyvistä osista rakennettu on. Pakoputkia peräti kolme mukaan eri tilaisuuksiin.
42 hv on kuulemma mitattu takapyörästä, osoittaa miten viritykset on onnistuneet.
Tuohon painoon 145kg kuivana olivat kuulemma välityksistä riippuen kokeillut joku jopa 190-200kmh.
Vauhtipyörää on reilusti kevennetty, tuplatulpat, kansihan on siis kokenut paljon muutosta alkuperäiseen jne.
Neljästä kaksi on vielä suomessa.
Hintapyyntö alustavasti 4500e on siitä mitä yhdestä englantiin menneestä maksettiin.

Jopa katupyöräksi on kuulemma mahdollista, töitä tietysti siihen mutta periaatteessa..
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 13, 2016, 09:34:43 ap kirjoittanut GuzGuz »

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Suomalaista Guzzihistoriaa kaupan
« Vastaus #2 : Marraskuu 12, 2016, 21:06:50 ip »
Aika hyvin viritetty, suunnilleen tuplattu alkuperäiset ponit.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

ei talvikunnossapitoa

  • Viestejä: 99
Vs: Suomalaista Guzzihistoriaa kaupan
« Vastaus #3 : Marraskuu 12, 2016, 21:39:31 ip »
Olen antanut itseni kuulla että näissä käytettiin rallicross kuplissa käytettyä tekniikkaa ja tietoa hyväksi. En tosin tiedä tekivätkö kaikki sankarit
vehkeensä samoilla specseillä mutta tuskinpa näin tapahtui, voi olettaa että Turun kolme pyörää oli osin samankaltaisia ja Kuopion omanlaisensa.  Vaihdeaski ja runko olivat suurimmat puutteet mutta tyyliä ja tunnelmaa riitti senkin edestä.
V50 Rosso club racer,  Nevada Cappuccino Racer kilvissä, Galletto 192 museo, SWM Silver Vase ja Cali III + Eml Sport

Pampi

  • Viestejä: 97
Vs: Suomalaista Guzzihistoriaa kaupan
« Vastaus #4 : Marraskuu 14, 2016, 20:43:23 ip »
Hieno on, kerrassaan