Kirjoittaja Aihe: RAM 2016  (Luettu 2982 kertaa)

Camn

  • Viestejä: 2 583
RAM 2016
« : Heinäkuu 01, 2016, 22:08:44 ip »
Jenkit olivat sinnikkäästi jonottaneet RAM -kytkimiä V11 Guzzeihinsa.  Kolme onnekasta saivat omansa.  Kirjoittavat että viimeiset ovat, koska tarvittavaa hammaspyörää ei enää saa varaosana.  Siis jos haluaa vaihtaa 2-levyisen 1-levyiseksi.  Mutta jos kellä on hammaspyörä tallella tai vielä 1-levyinen:

Uutinen on se, että kertovat kytkimen saaneet vauhtipyörän olevan nyt terästä.  Painoero vähenee mutta arvelevat painon olevan lähempänä kampiakselin keskipistettä, jolloin "vauhtipyöräilmiö" olisi vähäisempää.  Ja kytkimen käyttö on luonnollisesti kevyempää kun on se yksi belleville -jousi.  Kytkinlevy on myös se kolmesiipinen rst levy, jossa sinter palat.  Vaikuttaa noin "paperilla" hyvältä.  Ymmärsin että 5-vaihteisiin ei tarvita mitään hammaspyöriä.

Kiva kapine :).

http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=19510&hl=

http://www.rammotor.it/
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2016, 17:38:14 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: RAM 2016
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2016, 12:25:13 ip »
Tonti-runkoisten versio on myös päivittynyt: http://www.stein-dinse.biz/images/product_pdf/200001620.pdf.
Huomasin, kun varmistin käyttämättömän RAM:ni sopivuuden "Lemoniin".

T,
Jukka

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: RAM 2016
« Vastaus #2 : Lokakuu 20, 2016, 01:37:26 ap »
Painot
V11 - it defines you.