Soon ympäristöteko kun laitteen ikää jatkaa entraamalla.
Liittyykö tämä sitten Guzzin omistamiseen. Guzzi on kuitenkin varsin helppo ylläpitää ja korjatakin kohtuuvaivoin sen "elämän" ylläpitämiseksi.
Wartburgin omistajien määritelmästä muistan tämän: mies joka korjaa rautalangalla melkein mitä vain mutta kuolee ennenaikaisesti sähköiskuun.
Ei ehkä ihan päde meihin kaikkiin mutta jotakin samaa saattaa itsestään löytää. Monet Guzzistit pitävät yllä pyöriään niin että tuntevat sen joka nippelin rakenteen ja toiminnan. Tai ainakin uskovat tietävänsä. Usko antaa rohkeutta lähteä syvällisimpiinkin toimenpiteisiin ja tehdessä oppii.
Yksi syy lienee omatoimisuuteen se että merkkihuoltoja on ollut harvassa joillakin alueilla. Vaikka olenkin tehnyt hommat aina itse niin aloin juuri muistelemaan että ainoastaa Rautavaaralla asuessani olin yli 50 km päässä lähimmästä Guzzihuollosta jossa koskaan en käynyt. Kuorevedellä, Vilppulassa, Mäntässä ja Jämsässä asuessani oli merkkihuolto liki. Samaten Tampereella. Parikin huoltoa nykyään.