Itsellä kulutus on ns. maantieajossa n. 5.8-6 l/100 km veloce-moodilla, moottoritie- ja kaupunkiajossa keskikulutus nousee 1-2 l.
Tanko SE:ssa on jo liiankin leveä kun yrittää kääntyä parkkipaikalla tms. niin ei toisen käden pituus tankoon asti tahdo riittää. Kahvakumit tuntuivat alkuaan liian paksuilta, mutta nyt niihin on jo tottunut ja en ohuempiin mielellään enää muuttaisi.
Mielestäni etujousitus pelittää ihan mukavasti, ehkä pientä pintakovuutta terävissä töyssyissä (eikä mitään säätöjä, kuten EV:ssä oli). Takajousitus ilman kuormaa toimii kohtalaisesti, mutta kuorma päällä (laukut täynnä+kyytiläinen) jousitus pohjaa äkkiä. No, tähän auttaa helposti jousen esijännityksen lisääminen, mutta eihän niihin takajousiin pääse käsiksi irrottamatta ruuvikiinnitteisiä sivulaukkuja!?
Astinlaudat ovat vielä paremmat kuin EV:ssä oli. Ehkä kallistuskulma, kuten MM totesi, voisi olla hieman jyrkempi. Itse ehkä ajoasennon parantamiseksi ennemmin laskisin tuon 2 senttiä astinlautojen takapäästä(?)