Jää nuo kyseiset putket siis hankkimatta. Jos pistää e-merkityn mufflerin niin käytävä kuitenkin konttorilla. Scheisse.
Kylläpä elää herranpelko syvällä... en ymmärrä. Miksi se pitäisi konttorilla käyttää?
En usko, että siitä Grison Mistralista kukaan on kiinnostunut. Ei ainakaan poliisi. Jos harrastat yöllisiä täyskaasu kiihdytyksiä kaupungissa niin voi olla eri asia. Mutta niin se on vakioputkillakin.
Itse ajelin samanlaisella Griso/Mistral yhdistelmällä muutaman vuoden. Kukaan ei kysellyt koskaan mitään.
Mulla on ollut "laittomat" putket lähes kaikissa pyörissäni viimeiset 46 vuotta. Ja on edelleen.
Rakentamani Laverda 750 SFC replican kävin rekisteröinti katsastamassa 2-1 kisaputkella. Se on pieni megafonitötterö ilman mitään vaimennusta.
Ei ongelmaa. Hieno oli kuulemma ääni.
Aikoinaan mulla oli Harrikassa 2,1 litrainen S&S kone suorilla lohenpyrstöputkilla. Siinä oli äänet! Klassikko varmaan muistaa... Tunnisti kaupungin toiselta puolelta kuka on tulossa. Kyllä senkin poliisit muutaman kerran pysäyttivät mutta ei ne äänistä olleet muuten kiinnostuneet. Ihailivat vaan.
Jos Mistralista tykkäät niin alle vaan.