1100 Brevaan sai uutena mukaan kaksi satulaa: varvastelumallin eli korkean satulan, väri punainen, ja 30 mm matalamman, mustan, hieman eri tavalla muotoillun satulan josta kannatkin yltävät maahan. Tämän jälkimmäisen olen nyt toimittamassa Norgen omistajalle.
Polvikulma kasvaa mutta lantiokulma oikenee. Vielä jos laittaa ohjaustankojen siirtosarjan niin lantiokulmaa saa pystymmäksi lisää. Itsellä tällä oli tärkeä merkitys silloin kun podin selkävikaa enemmän kuin nyt.
Nyt siis on kokeiltu että Breva 1100 satula sopii varmasti Norgeen. Ja miksi ei sopisi: sama tankki, sama runko, sama takarauta. Korkeus siis putoaa sen 30 mm ja muodon vuoksi jalat yltävät paremmin. Mukavuusongelmaa en ahterin suhteen kokenut mutta polvikulma oli toki jyrkempi ja se vaikutti jonkin verran alaraajojen verenkiertoon.
Monen potemisvuoden jälkeen saatan saada Centauronkin liikekannalle. Onneksi ei tullut myytyä vaikka monta vuotta jäi välistä ajamatta. Uudet jakohihnat ja uusi akku sekä perusteellinen huolto niin matka jatkuu silläkin.