Ultranopeissa urheilupyörissä on varmasti Matin ehdottama kiinnitys alakolmioon/ jousitettuun kohtaan on varmasti paras.
Suurin osa sivuvaunujen tehdasvalmistajista asentaa ohjausiskarin, niin kuin olet mallaillut. Sen lisäksi, että se vähentää etupään "woblausta" ,joka taitaa vaivata kaikkia sivareita ,jossakin nopeudessa. Se rauhoittaa, tuohon kohtaan asennettuna myös teleskooppi etupään "notkumista" pyörän pituus-suunnassa. Itsellä on asennuksessa käytetty molemmissa kiinnityskohdissa Uniball- osia ,antaa vähän liikkumatilaa. Takapään (sisäkierre) , Uniball on asennettu siten ,että yksi sivuvaunun kiinnityspultti on vaihdettu pitempään, sattui sopivasti kohdalle, ja etupää on kiinnitetty etupyörän akselin läpitulevaan "pulttiin" , jossa on vähän "vipuvartta". Olisin muuten käyttänyt jarrusatulan kiinnityspisteitä, mutta ko pyörässä ei niitä ole.