Kirjoittaja Aihe: Motouutiset ja Guzzit  (Luettu 8600 kertaa)

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Motouutiset ja Guzzit
« Vastaus #16 : Marraskuu 24, 2015, 12:50:59 ip »
Olisko kuitenkin ensimmäinen Guzzin v-twin joku niistä kilpapyöristä. Niiden sylinterikulma on toki 120 astetta, mutta kuitenkin. Niitä pelejä oli jo 30-luvulla.

Totta, korjasin postaustani.
Emeritus-guzzisti

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Motouutiset ja Guzzit
« Vastaus #17 : Marraskuu 24, 2015, 13:05:58 ip »
Tällainen siis ollut joskus, ilmeisesti Tomason aikaan, pöydällä. Pikkulohkohan se siellä lymyää. Varmaan tarkoitit tätä sillä Fiatilla?

Hyvä pyörä, parempi mieli.

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Motouutiset ja Guzzit
« Vastaus #18 : Marraskuu 24, 2015, 13:08:15 ip »
Hieman kutitettu jäähdysongelma:
http://blog.caranddriver.com/theres-nothing-wrong-with-the-fiat-600-that-a-moto-guzzi-v-twin-cant-fix-lemons-insanity/

Fiat-Guzzi prototyypissä oli puhallinjäähdytys ja sylinterien ympärillä peltivaipat - eikä tehojakaan ollut kuin 32 heppaa - ei kuulosta paljolta, mutta oli enemmän kuin Carlo Abarthin viissatasessa. Tavallisessa viissatasessa oli 20 heppaa.
Emeritus-guzzisti

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Motouutiset ja Guzzit
« Vastaus #19 : Marraskuu 24, 2015, 13:11:56 ip »
Tällainen siis ollut joskus, ilmeisesti Tomason aikaan, pöydällä. Pikkulohkohan se siellä lymyää. Varmaan tarkoitit tätä sillä Fiatilla?
<snip>

Fiat 500 proto Guzzin moottorilla oli aikaisempi, tehomittauksen vuosiluvuksi mainitaan 1963.
Emeritus-guzzisti

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Motouutiset ja Guzzit
« Vastaus #20 : Marraskuu 24, 2015, 14:54:17 ip »
Se lienee siis tämä:





Hyvä pyörä, parempi mieli.

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Motouutiset ja Guzzit
« Vastaus #21 : Marraskuu 24, 2015, 17:40:21 ip »
Tepä te! Mutta missä on toinen pakoputki (vai mikä siellä roikkuu)?
Emeritus-guzzisti