Yksilevyinen kytkin mutta ei alumiinista vauhtipyörää
No johan. Ameritikan puolelta olen ainoastaan kerran lukenut että joku on tehnyt yksilevyisen Calin (ei alumiinia) vauhtipyörästä toiseen malliin sopivan. Jos haluaa huolettoman olisi löydettävä 2-levyisen normiosat. Kuva tuossa tarinassa:
http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=5708.0myös vaihteistossa sanomista
Ei liene monikaan V11 vaihteistoa Suomessa avannut? kvlm? Normaalistihan se loksuu kun ihmisen mieli. Ettei vaan olisi se ainut V11 laatikon tyyppivika, siirtimen jousi poikki?
http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=1973.0http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=2779.0Jossain vaiheessa tuli säädettävä "epäkeskotappi" ohjaamaan juuri tätä siirrintä jossa on tuo jousi. Jos sellainen on (omassa 2002 mallissa on), säätämällä sen väärin saa siirtimen jumittamaan. Itse säädin sitä pieteetillä pitäen laippaa ja siirtimiä koottuina käsissä ja siinä "vaihtamalla". Workshop Manualissa on tästäkin ohjeet, löytyy tuon yllä olevan alemman linkin tarinasta liitteenä (sivu 2 "preselector cover"). Jos pitää purkaa sitten samalla laakerit varmaan ja erityinen paneutuminen tiivisteliimaan, siellähän ei ole erillisiä tiivisteitä.
onko kenelläkään tietoa minkä pituinen tuohon istuu
Öhlins versiossa lukee "SD1280 109758" ja se on käsitykseni mukaan Öhlins SD 110, stroke 90 mm, min length 34,5 mm, max length 275,5 mm. Dataa liitteenä.
mistä osia saa suht helposti
Tää on yks V11 -Guruja, erikoisosia:
http://shop.daes-mototec.com/index.php?cat=c73_V11-1999-2002-V11-73.html&cPath=20_35_73&page=1 sieltä näköjään sais (kuten HMB Guzzi) sen "race version" kytkinlevyistä ja niihin liittyvistä osista. Lienee hifistelyä ("jos on pätäkkää, olis kiva ottaa").