Mjaah. Tuskin siinä mitään sen erityisempää on, mutta jonkinlainen saksilava tms, nostimen tapainen, jolla saa otettua painon vastaan öljypohjasta, on kyllä hyvä apu. Jos sellaista ei satu olemaan saapuvilla, niin melkeinpä pitää päästää pyörät iri molemmista päistä ja laittaa koko komeus lattialle tai jonkinlaiselle lavalle mahalleen. Satula pois, akku pois, tankki pois. Kaikki vaijerit irti, polkimien välitykset irti, hormit pois, sähköt auki pikaliittimistä, letkut auki ja imuilma systeemi, perävaihde pois, takasvingi pois, akkukotelon pohjalevy pois, runko kahdeksi ja varovasti ylärunko pois päältä. Rungon nostossa on kaverista apua ellei satu olemaan taljaa tai muuta nostoapuvälinettä jota voi hyödyntää. Joskus oli sellainen ohje jossain kirjasesa, että vauhtipyörän pikku kiinnitysruuvit vedetään niin isoon momenttiin, ettei niitä saa käyttää uudelleen, vaan on aina käytettävä uusia ruuveja, olikohan 10.9 tai 12.9 lujuusluokkaa. Jos vaihtaa laatikon puolelle etupään stefan, niin akselilla oleva sakaramutteri pitää avata, jotta kytkimen napakappaleen saa pois paikaltaan ja siinä tarvitaan erikoisavainta.