"Tonninen, neliskulmainen" (Cali, V11, LeMans, jne.) on sellainen että sitä saa vihreänä a) normipaksuutena b) "spessore mm 0,8" = paksuus 0,8. Paksumpi antanee hieman anteeksi jos venttiilikoppa ei ole ihan suora. Itse olen aina kiristänyt normivihreät ristiin tuon Timon selvityksen mukaiseen 10 Nm momenttiin ja lämpimäksi ajettuani vielä kerran käynyt pultit läpi (10 Nm). Koskaan ei ole vuotanut. En laita mitään muuta väliin kuin tiivisteen, ne vaihdan joka kerta kun tarkistan venttiilinvälykset keväthuollon yhteydessä.
Mahtaako saada venttiilikoppatiivistettä "Griso, Norge, Breva, Bellagio, Stelvio" myös eri paksuuksina (ymmärrän niin että niissä on sama), ainakin mallina "in metallo gommato" (metalli kumitettu) saa valpolinilta ("Cod.Guzzi" = Guzzin varaosanumero).