Kyllä minä ainakin haluaisin päästä kokeilemaan tehokasta Can-Amia! En yhtään väheksy. Voisi tuoda mukanaan uutta ulottuvuutta harrastukseen..
(samoin kuin avarsi näkemyksiä kun pääsin tyypittämään katuradalla aitoa viiskytluvun RS 500 sivuvaunu Bemaria!)
Juuri jotain letkeää ja kiireetöntä odottaisin jos "normi" trikella ajelisin.
Ja jos joskus tekisin triken ja se ei olisi radikaali rakennelma (hyvännäköinen mahdollisimman pelkistetty vanhakoneinen guzzi trike olisi mieleinen!) vaan matka käyttöön tehty ja ei niin esteettinen niin silloin siihen pitäisi mahtua ruhtinaalisesti tavaroita!
Samaan tapaan kuin ihan 80-luvun alussa kun kaveri lähti naisiin ja halusi "muodikkaamman" pyöräni lainaan..

ja jätti minulle vanhan sivari BSAn.
Hyödynsin asian ja vein silloisen tyttökaverin ajelulle sivarilla. Kaupungilla epähuomiossa oikaisin mutkan ja sivarin pyörä osui kanttariin ja vaunu nousi ylös niin siihen loppui hänen kiinnostuksensa sivuvaunuiluun! Onneksi soolopyörän kyytiin sentään vielä tuli ja sain jopa opetettua hänet ajamaan omaa pyörääni.
Sivarin tavaratilaa hyödynsin kun veteraanirallissa minulla oli jopa grogijäät mukana keittotermoksessa jne.. Eivät meinannet uskoa todeksi kun hellekelissä kysyin kavereilta että otatko drinkkisi jäillä? )
Vanhoja muisteli Juise
nimim. "jalat maassa ja pää pilvissä"