Joo, korjaussarjoja näkyy kyllä pienemmille sylintereille olevan, mutta 16mm kortilla.
KTM vehkeisiin, LM4:seen jne saa Brembon korjaussarjoja, mutta ei 16millisen settiä.
Dinseltä saisi kunnostetun käytetyn pääsylinterin 55,25e. Ei sinänsä ilkeä hinta ja uuden 110,50e.
Toimitusajat 2-8 viikkoa pistää mietteliääksi kesken ajokautta..
Heinolta en nyt tarkkaan muista vaikka äsken kysyin kysyin, mutta yli 230e..Puuh.
En kyllä oikein ymmärrä näitä hurjia hintaeroja, eikö maksa saman tehtaalta kaikille.?
Kokeillessa pääsylinteri kyllä pitää puhaltaen ja kompurapaineellakin sen mitä suhinoilta sai selvää, hydraulipaineet on tietysti isommat.
Vai olisiko sittenkin pulma jossain muualla?
Kokonaan kun jarrupaineet kadoksissa.
Kun truuttaan jarrusatuloista ylöspäin nesteet etu ja takasatulasta, niin säiliöön kertyy.
Alaspäin nestettä tulee kesysti takajarrun nipasta, edestä ei ollenkaan ja jarrupolkimessa ei tunnu mitään vastusta.
Mistään ei tiputa.
Oma logiikkani kallistuu vahvasti pääsylinterin suuntaan, mutta tuleeko muille jotain mieleen?
Hydrauliletku takasatulasta on nyt väliaikaisesti korvattu bensaletkulla (uusi on teetettävänä), mutta ei sekään ilmeisesti pullistu niin että paineet hukaantuisi.
Kokeilin laittamalla sen umpeen puristimella Etu/taka säätömurikan juuresta.