Laitoin vuonna 1989 silloiseen GT:ni kaikki sähköjohdot uusiksi. Vanhat olivat sen verran haperoita. En aivan täysin noudattanut alkuperäistä kytkentäkaaviota. Johtojakin tuli vähemmän kuten myös liittimiä. Virtalukon ja osan katkaisimista vaihdoin uusiin. Ulkoisesti pyrin alkuperäisyyteen. Ainakin silloin oli saatavana kaikkia alkuperäisiä tai niiden kaltaisia osia. Esimerkiksi tasavirtalaturin rele löytyi VW:n valikoimista.
Osasyynä sähköremonttiin oli pitkälti, huonon kunnon ohella, se että pyörä oli ollut virkakaytössä sisäministeriössä ja siten siinä oli paljon lisälaitteiden johdotuksia.
Lampun sisällä olevan kytkentäriman poistin käytöstä mutta sulakerasian säilytin. Kytkentärimassa oli merkkejä runsaasta ylimenovastuksesta ja sen aiheuttamasta liitoksien löystymisestä. Samalla lampun kuupan sisälle tuli lisää tyhjää tilaa.
Tasavirtalaturin teline oli luonnollisesti rikki. Sitä piti hieman muokata koska jakopään kotelon yläreunassa oleva kannatin oli kulunut eikä tukenut laturia. Tuen hioin oikeaan muotoon ja madallettu kiinnityspannan jalus teki sen että laturin hihnan kiristämisen aiheuttama kuorma tulee jakopään koteloon eikä niinkään kiinnityspantaan.