Avaimen teettäminen on hyvä aloituspoitti, pari saman tie.
H&B laukkujen lukot ja avaimet ei kyllä kehuja kerää.
Ihan toimivia laukkuja kunhan niitä ei rasita avaamalla ja sulkemalla.
Abloy jos tekisi samaa laatua oltaisiin kadulla kohta kaikki.
Laukkujen asennusvuosi nykyisessä pyörässäni on 2005.
Vuoden sisään katkennut avain sisään pikku pakkasessa ja yksi lukko ei suostunut aukeamaan kuin poraten vaikka tarjosin uutta ja vanhaa avainta.
Uusi lukko tilalle löytyi jonkun rikkomasta keissistä, mutta ihan samaa kuraa, ei sekään toimi normaalisti, joutuu etsimään avausasentoa.
Kuluvat jotenkin ylinopeasti vaikka mullakin aseöljyvoitelussa, metalliseoskohan on varsinainen pulma noissa vai toleranssit.
Jotain niiden laadussa on tapahtunut kun kuitenkin aiemmassa pyörässäni johon oli asennuttu laukut 2003 kaikki pelasi moitteetta.
Ens talven huollossa rassataan taas ja koitetaan jos PTFE voitelulla kestäisivät vähän pidempään.
Vai mitä noille keksisi, keittää tervassa ja höyhenissä, viedä sitten kaatopaikalle ongelmajätteisiin ja ostaa muun merkkiset.
Mutta tekeekö Guzzin telineisiin sopivia laukkuja muut?