Moi. En ole kiinnittänyt juurikaan huomiota polttimon merkkiin. Vain kaikkein arveluttavimmat halpismerkit olen ohittanut. Joku Osrami on nyt käytössä. Ja valolla on virran syöttö releellä sekä Bilteman lataussäädin pukaa 14V+. Lisäksi umpio, Saturnus made in Jugoslavia:D, vapisee katteen kiinnitysrautojen päässä ja antaa paremman valon kuin vastaava Hella. Umpioita on itseasiassa tainnut kulua vuosien varrella enemmän kuin polttimoita? Kiinnikkeet repeää kaikista merkeistä! Lasikuitukittivahvike auttaa kun laittaa heti uutena. Eli kyllä polttimolla olen ajellut useamman kesän. Kaikista umpioista olen, vahingosta viisastuneena, poistanut jo uutena varjostimen. Se tipahtaa muuten ensimmäisenä. Noiden erikoispolttimoiden suurempi (ainakin mainostettu) valoteho perustuu ainakin osittain siihen, että nykyautojen lataussäätimet ja sähköt muutenkin ovat aika hyviä. Tällöin voidaan polttimon ylijännitteen sietomarginaalia pienentää. Eli tehdään polttimo toimimaan hieman pienemmällä nimellisjännitteellä, jolloin hehkulanka käy kuumempana ja valokin on kirkkaampi, valkoisemp, sinisempi jne. Mitenkähän lie Guzzin jännitteet? Periaatteessa nämä polttimot ovat lyhytikäisempiä. Samansuuntaisia ovat omatkin havainnot. En tosin ole käyttänyt niitä itse kun ovat kalliimpia tietty. Mutta vaikka polttimoita kärähtäisi yksi kesässä, ei kait se mahdottoman kiusallinen juttu ole? En ole koskaan oikein tykästynyt noihin keltaista valoa antaviin polttimoihin. Vaikka keltainen valo erottuu autojen valojen joukosta paremmin, sillä en oikein näe pimeällä itse mitään.