Tallille loosin seinien väliin 4x4 parru, koukku katossa hoitaisi toki saman asian. Sitten kuormaliina jossa kiristysmekanismi yläkolmion kautta (ja tuon parrun yli) ja toinen liina takaiskarin päiden (ja sen parrun) ympäri ja kiristämään kohti kattoa.
Nämä kuormaliinat ovat siis sitä mallia jossa lukee paketissa "älä nosta näillä mitään" joten ratkaisu ei ole Suomen Sauvakävelyliiton hyväksymä.
Vink vink, jos nostaa vain yläkolmioista, keikahtaa pyörä nurin helposti. Jaa että mistäkö tiedän...
Kerran hätäpäissään kun ei ollut noita taljoja, käytin ihan tavallista köyttä silmukkana (yläkolmion ja ripustuspaikan yli), ja kiersin sitä laudanpätkällä niin että sain renkaan ilmaan. En suosittele tätäkään; jos nimittäin laudanpätkästa laskee irti kesken noston (tai laskun), saattaa saada korvilleen ja se heikentää kuuloa.
Sama homma juuri näinä päivinä edessä itselläkin, pitäis laittaa uus etu- ja takagummi alle. Kummasti paremmin pysyy eurot omassa taskussa kun vie irtonaisena vanteet ja renkaat gummiasennusliikkeeseen.
MotoJussi & California K