Kirjoittaja Aihe: Ultrakevyt kaasukahva kaasutinGuzziin  (Luettu 2532 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 490
Ultrakevyt kaasukahva kaasutinGuzziin
« : Maaliskuu 16, 2015, 18:49:08 ip »
California Kolmosen eli tässä tapauksessa Sääksjärvi Triken kaasuttimet ovat kovin raskaat käyttää. Talven aikana kehittelin prototyypin kevennysmuutoksesta. Tänään käynnistin ensimmäisen kerran syksyn jälkeen ja kaasukahvan käyttö on erinomaisen kevyttä. Lisänä rakenteeseen tuli digitaalista sytytystä varten sähköinen kaasunasentotunnistin. Homma maksoi alle kaksi kymppiä materiaalien ja rakenneosien osalta ja kolme kymppiä sähköosista. Kunhan kelit kehittyvät kesän suuntaan niin asennan edullisen säädettävän digisytytyksenkin paikoilleen. Virranjakaja siirtyy hyllylle muiden muinaisjäännösten seuraan. Muutetut kaasuttimetkin joutuvat hyllyyn aikanaan kunhan saan hankituksi sopivan ohjelmoitavan moottorinohjauksen.

http://www.motomatti.fi/2015/03/saaksjarvi-trike-kaasukahvan-kevennys.html

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Ultrakevyt kaasukahva kaasutinGuzziin
« Vastaus #1 : Maaliskuu 16, 2015, 21:08:14 ip »
Pysyykö tuossa kaasukahvan kiertokulma samana, vai venyykö tai lyheneekö se?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 490
Vs: Ultrakevyt kaasukahva kaasutinGuzziin
« Vastaus #2 : Maaliskuu 16, 2015, 21:18:23 ip »
Mulla on siinä kaksi asetusta jotka molemmat ovat lyhyempiä kääntää kuin alkuperäinen. Alkuperäisestä pitäisi ottaa toinen ote kun ajetaan oikein kovaa.
Samalla kertaa toteutui kaksi asiaa: lyhyt kahvan kiertoliike ja kevyt kääntää. Kolmantena matkakaasutoiminto jota en ole vielä asentanut. Pyörä tulee naisihmisen käyttöön niin vipujen pitää olla kevytkäyttöisiä.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Ultrakevyt kaasukahva kaasutinGuzziin
« Vastaus #3 : Maaliskuu 16, 2015, 22:24:40 ip »
Sepä se. Ei ihan varauksetonta ihastusta aiheuttanut muutama kesä sitten oman pikkulohkoni kaasukahva, kun rouva sitä tiellä kokeili.
Hyvä pyörä, parempi mieli.