Kirjoittaja Aihe: Projekti: Stone 2003  (Luettu 11879 kertaa)

Desmont

  • Viestejä: 25
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #15 : Maaliskuu 05, 2015, 18:00:55 ip »
         

Kyllä me Masa se sinun sportti ahdetaan, ainakin joku niistä vekottimista? ;)

Desmont

  • Viestejä: 25
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #16 : Maaliskuu 07, 2015, 14:00:14 ip »
Nonni! Kaasuläppä löytyikin naapuritallista, Nissan Skylinestä. Ostin samaan settiin suuttimet jos ne vaikka kävis tuohon projektiin. Nissan skylinen suuttimen koko 370cc ja ne pyörittävät 2,5l myllyä. Täytyy oomit tarkastaa ja muu soveltuvuus. Oomit oli jotain 15.

TPS Hotbikestä P4FC.

Kytkinlevy on joskus ollut jotain race palikkaa mutta edellinen omistaja laahannut kytkimen paskaksi kun ei ollut vapaa välystä. Eli uutta kytkinlevä ja voi olla koko asetelma. Katsotaan pystyykö sorvari pelastaa. Kardaanissa hirveet pykälät. Katotaan vielä onko niissä välystä, jaksanko vaihtaa ristikot. Vauhtipyörä olikin tasapainotettu mikä mietitytti. Pitäiskö ottaa vauhtipyörästä vähän lastua pois? Noh kahtotaan nyt. Pyöränlaakerit aivan paskana.

Mitä tarkoittaa perässä merkintä Basso. Hauska sana pitää selvittää mitä se meinaa. Sen verran vieläkin huono olo eilisestä koneen purku vaiheesta, että ei muista miten se pyörä purettiin mutta nyt se on palasina.  ;D

https://www.injectorrx.com/weber-fuel-injectors/ <---Suuttimista

Eli nyt on 65mm kaasuläppä 370cc suuttimilla.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 09, 2015, 23:23:03 ip kirjoittanut Desmont »

ALi

  • Viestejä: 1 053
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #17 : Maaliskuu 07, 2015, 16:26:22 ip »
... eilisestä koneen purku vaiheesta, että ei muista miten se pyörä purettiin mutta nyt se on palasina.  ;D
Tekemisen meininkiä...  :D   Hyvän näköinen projekti.
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio)(-95 BMW K1100RS ja -13 Burgman 400. Ex Guzzit: -04 Nevada ja -88 V35 Florida)

Paavo

  • Viestejä: 97
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #18 : Maaliskuu 07, 2015, 21:24:27 ip »
basso-bassa, =matala, alhainen. Italian kielessä adjektiivi taipuu pääsanan mukaan.
Substantiivi basso=alapuoli
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2015, 11:20:58 ap kirjoittanut Paavo »

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #19 : Maaliskuu 08, 2015, 01:07:56 ap »
Niinpä ja se lähes kaikkia kauhistuttava mezzosopraano oopperassa ei suinkaan äänellään särje kristallilaseja. Kannattaa vaikkapa I/MG-aatteen vuoksi joskus käydä käydä kuuntelemassa

Desmont

  • Viestejä: 25
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #20 : Maaliskuu 08, 2015, 22:38:12 ip »
Basso tarkistin... lukee siellä ilmeisesti se välityskin, en vaan muistanut ottaa ylös. Kaikkee hienoa uusittavaa tulikin, pyöränlaakereista alkaen. Jos ensiviikolla kone kasassa ja ahdinta paikalleen. Siinä samassa takaloksun hitsausta, tankin polttoainelinjojen vedot yms. perus kauraa. Kytkin arveluttaa mutta hyvä siitä tulee. Tehdään ilmeisesti uudet kaulat rosterista, ei tarvii alumiinisia tuhota. Tarkistelinkin varaosien hintaa niin kyllä on saatu imupuolelle hintaa, huhhu! Asentotunnistin 700e, suuttimet 700e/kpl, läpät varmaankin 200e/kpl ja muut palat. Katsotaan jos noin 10 euron suuttimet ja muutamankympin kaasuläppä ajaa asian.

Öljyn lauhduttimelle löytyikin paikat kun aukaisi öljypohjan. 2 viikon päästä ollaankin toivottavasti osia lyömässä nippuun... ellei tule takapakkia hirveästi.

MotoJussi

  • Viestejä: 965
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #21 : Maaliskuu 09, 2015, 12:15:59 ip »
Tarkistelinkin varaosien hintaa niin kyllä on saatu imupuolelle hintaa, huhhu! Asentotunnistin 700e, suuttimet 700e/kpl, läpät varmaankin 200e/kpl ja muut palat. Katsotaan jos noin 10 euron suuttimet ja muutamankympin kaasuläppä ajaa asian.

Öljyn lauhduttimelle löytyikin paikat kun aukaisi öljypohjan. 2 viikon päästä ollaankin toivottavasti osia lyömässä nippuun... ellei tule takapakkia hirveästi.

Herran tähden!

Kerran olen joutunut uusimaan läppärungot, kun kuluivat välijksi. Reboot Guzzi spares Ranskasta diilasi käytetyt palikat järkihintaan. Samasta paikasta olen shopannut kaikenlaista muutakin.

Lainaus
Öljyn lauhduttimelle löytyikin paikat kun aukaisi öljypohjan. 2 viikon päästä ollaankin toivottavasti osia lyömässä nippuun... ellei tule takapakkia hirveästi

Heh, minullakin on Jackalissa öljynjäähdytin, jostain muusta guzzimallista. Juuri ahdinhommia varten sen ostin. Siellä se on tallilla hyllyssä vieläkin. Ei sille tainnut olla tarvetta. Nyt voisi harkita sen laittamista kun tuo vaunun vetäminen on varmasti niin raskasta puuhaa että siinä tulee moottorille muuten hiki.

Desmont

  • Viestejä: 25
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #22 : Maaliskuu 12, 2015, 23:56:17 ip »
No nyt on isommat suuttimet kiinni ihan adapterilla :) eikä rosvoliittimillä. Vielä odotetaan saksan maalta kytkinlevyä ja muita hilppeitä.
Onkos nuo jäähdyttimet mahdollisesti kaupan? Tarvitsisin sellaisen tai sitten käyn kysymässä MP-PitStopista jolla on kiva valikoima kaikkea purkuosaa eri pyöristä.

Niin ja semmonen visio tuli mieleen että mitenkäs noi venttiilikopat saisi tehtyä läpinäkyvästä materiaalista. Onko kukaan miettinyt asiaa? Mulla on vielä selvitys vaiheessa kun en oo ehtinyt soittaa eräälle henkilölle kuka kuulema tietää. Olis aika mageet kun ajossa ne näkyis mutta paikallaan seisseenä kannet häviäisivät näkyvistä.

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #23 : Maaliskuu 13, 2015, 13:34:56 ip »
Tollanen Ducatin koppa näkyi kerran Italomeetingissä .
Titaniumin kuski

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #24 : Maaliskuu 13, 2015, 13:52:12 ip »
Ei kai siitä Calissa kauaa hyötyä olisi, koppa olisi aika pian huohotusliman värjäämä. Ei näkisi kovin kauaa läpi..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #25 : Maaliskuu 13, 2015, 19:37:37 ip »
Ei kai siitä Calissa kauaa hyötyä olisi, koppa olisi aika pian huohotusliman värjäämä. Ei näkisi kovin kauaa läpi..

Joo, luojan kiitos ettei kopista näe läpi :D
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Ekku

  • Viestejä: 894
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #26 : Maaliskuu 15, 2015, 05:52:00 ap »
Ei kai siitä Calissa kauaa hyötyä olisi, koppa olisi aika pian huohotusliman värjäämä. Ei näkisi kovin kauaa läpi..

Joo, luojan kiitos ettei kopista näe läpi :D

Saksassa näin kerran sellaisen 1100-sportin, missä oli tuommoinen ikkuna keinuvivun kohdalla. En kyllä ymmärrä, mikä pointti siinä on. Kyllä sen huomaa vähän tyhmempikin, jos lakkaa keinuvipu liikkumasta...

Joku on joskus sanonut ja ilmeisesti piruuttaan, että kuningas-akseli Ducateissa on tuommoinen ikkuna kätevä, että näkee vieläkö öljy nousee ylös asti.

Desmont

  • Viestejä: 25
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #27 : Kesäkuu 30, 2015, 23:36:18 ip »
Nonni. Pientä hiljaiseloa pyörän kanssa. Osien hommaamista ja takapakkeja tullut. Nyt on kiinni Kubotan vaihtovirtalaturi ja ahdin kiinni. Odottelen hammaspyöriä ja tukilaakereiden asentamista ja kaikkea semmoista pientä.
Täytyy pistää kuvia kun ehtii. Tässä on vaan ollut kaikkee pientä säätämistä, toivottavasti tämän kuun lopussa nipussa pyörä ja testi ajoille. Viimeistely taitaa jäädä ensi talveen. Katsotaan ehtiikö maalaukseen ollenkaan tänä vuonna. Mittaritkin pitäisi vielä asentaa, en tiedä vaan mitkä ja mihin ja miten... Mutta Mad Maxin uus pätkä antoi lisäpotkua siihen että mekaaniset osat pitää näkyä. Grison tyylinen putkisto Hookkerin säädettävällä pöntöllä.
Joutuipa vielä treenaa tigin käyttöä... Hermot riekaleina ja kiinostus nolla, tosin kaverin Mille ärrää kun lainaa sillon tällöin, unohtuu murheet. Aika räväkkä meinaan!

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Projekti: Stone 2003
« Vastaus #28 : Heinäkuu 01, 2015, 10:13:04 ap »
Lainaus
Mille ärrää kun lainaa
R -ei siis Guzzin Mille vaan Aprilian... Kaupallisesti kehutut V2 -ajan kampiakselitehot tehdaskunnossa BHP:128 [vanha Mille], 147 [RSV1000R Edwards], 132BHP [RSV1000R], 138 [viimeiset Factory -versiot]. Toinen juttu on sitten mitä moottoreista on muin keinoin otettu ulos.

Jenkit ovat käyttäneet Guzzeissa "Speedhut" -tuotteita, saksalaiset Motogadget:ia.
http://www.v11lemans.com/forums/index.php?showtopic=19038
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 04, 2015, 00:38:10 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.