Tekniikan Maailma on näköjään aikoinaan ohjannut muidenkin harrastuksen suuntaa

Mieleen ovat jääneet 70 -luvun Unelmatestit. Niissä oli aivan ylittämättömien autojen lisäksi
muistaakseni ainakin Laverdaa, Ducatia ja myös LeMans.
Edellä mainitussa Tori Sportissa tein ensimmäisen kerran tuttavuutta italialaisten moottoripyörien kanssa. Hintalapuista en muuta muista mutta, tavoittamattomissa olivat. Harvoin niitä liikenteessäkään näki.
80-luvun puolivälin jälkeen ajelin Honda CX:llä ja hieman vaivautuneena parkkeerasin joskus
Koskenkylän Shellillä punamustan LeMansin viereen.
CX ei tainnut tuosta tykätä kun kohta sen jälkeen alkoi hylkiä vitosvaihdetta, ja seuraavassa öljynvaihdossa
peräöljyynkin oli jo ilmestynyt ratajauhoa.
Hesarissa oli tuolloin ollut jonkin aikaa myynnissä LeMans. Olin sen pikkuilmon silloin leikannut irti ja laittanut
keittiön ilmoitustauluun kypsymään. CX:n peräremontti ei enää kiinnostanut, säästöpossu sai vasaraa ja kun
Lempparin myyjä suostui ottamaan Hondan, kaupat syntyivät lopulta pankin avustamana.
Siitä tuli minulle ensimmäinen ja todennäköisesti myös viimeinen Moto Guzzi
