Enpä tiedä voiko, mutta ovat sisällöltään erilaisia ja pohjoismaiset laajimpia henkilökorvauksissa. Itse olen jonkun kerran ajatellut Turvasta poistua, mutta aina on löytynyt vähintään lähes yhtä halpa vakuutus kuin kilpailijalla. Ohjehinnat saattavat olla ihan jotain muuta, mutta se kokonaisuus ei
Tämä ei ole mainos, mutta minäkin olen yrittänyt lähteä Turvasta useaan kertaan.
Tällä hetkellä vain W201 on vakuutettu POPissa, kaikki muut talouden vakuutukset on Turvassa.
IFfin mies pyysi viime vuoden lopulla käymään, kun halusi tehdä "tarjouksen joka pistää miettimään".
Menin Turvan papereiden kanssa, jotta IFfin miehen olisi helpompi tehdä tarjous.
IF olisi ollut 600€ / vuosi kalliimpi (tarjouksesta oli jätetty moottoripyörät pois).
Siis Talo, irtaimisto, lapset, aikuiset, mökit, autot ja peräkärrit.
IFfin mies sanoi, että häntä mietityttää enemmän kuin minua

Rätkät olen pitänyt Turvassa ihan sen takia, kun ajan yhdellä pyörällä kerrallaan ja siirtelen bonusta pyörästä toiseen.
Onnistuu netissä joka päivä 07:00-23:00 ja vuosimaksu jokaisella pyörällä on pari kymppiä, vaikka sillä ei päivääkään liikenteessä.
Toisaalta se pari kymppiä on sitten sen talvienskan liikennevakuutusmaksu marras-maaliskuussa!
Aikoinaan (n. 7 vuotat sitten) OP-Pohjolan vakuutusmartta sanoi, että edes henkilökunnan ei kannata pitää henki /tapaturma / sairausvakuutuksia OP-Pohjalassa...
Onhan se työlästä kilpailuttaa, mutta helpottaa, kun antaa nykyisen vakuutusasiakirjan kopion luettavaksi ja sanoo, että vähintään samat ehdot, mutta halvemmalla. Soittele, kun olet saanut hinnan sorvattua...