Kirjoittaja Aihe: Stelvioon tuplaputket?  (Luettu 2508 kertaa)

NorgeGTL

Stelvioon tuplaputket?
« : Helmikuu 03, 2015, 11:14:20 ap »
Muistankohan ihan väärin kun joskus takavuosina oli jossakin kuva Stelviosta, jossa oli äänenvaimentajat molemmin puolin. Kuva oli nimenomaan esittämässä vaimentajia. Oli hyvän- ja sironnäköinen paketti jos en tosiaankaan muista väärin. Olen koettanut selata kuvia mutta ei ole sattunut kohdalle.

Monellako täällä on Stelvio?   
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

Pekka

Vs: Stelvioon tuplaputket?
« Vastaus #1 : Helmikuu 03, 2015, 14:53:49 ip »
Sohc van Helmi.

NorgeGTL

« Vastaus #2 : Helmikuu 03, 2015, 19:13:50 ip »
No siinähän ne! Komiat! Hinta on tosiaan äkikseltään hieman yläkantissa mutta eikös se erikoinen aina maksa. Taidan kuitenkin tyytyä ainakin aluksi alkuperäiseen. ´08:ssani on vissiin noin äkkiä katsoen joku Mistral.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

Camn

« Vastaus #3 : Helmikuu 03, 2015, 19:29:22 ip »
Yhdet täysin säädettävät clip-on tangot olen tuolta ostanut. Odottavat vielä sitä päivää että laitan kiinni, ensin ajelen alkuperäisillä.

Erittäin arvostettu kaveri Saksassa. Ilmeisesti töitä on aina enemmän kun voi ottaa.  ”Symmetrisestä takapäästä pitäville tämä vaimenninjärjestelmä on absoluuttinen välttämättömyys.  Se koostuu erittäin kiiltäväksi kiillotetusta putkituksesta ja muodoiltaan kauniista BOS EG –äänenvaimentimista.  Valinnaisesti joko hiilikuitu- tai ruostumaton teräsvaippa.  Merkittävä vääntömomentin nousu on taattu.  Toimitukseen kuuluu 2 irrotettavaa KAT:ia.  NTX:n alulaukut sekä Hepco&Beckerin laukut voidaan kiinnittää ongelmitta.  Huomio: ajoneuvodokumentit voimme toimittaa oman TÜV asiantuntijamme toimesta.

On sitten näyttää TÜV -paperit jos tulee tarvetta.  Itse vaimentimista en usko olevan tälle Guzzimallille tehtaan papereita, pruukaavat tehdä yksittäishyväksynnät BOS -vaimentimiin Saksassa. Omassa on 1050 Triumph Speedtripleen hyväksytyt BOS vaimentimet kiinni, haluaisin 900SS Ducatiin hyväksytyt pidemmät. Jos joskus löydän nuo pidemmät (hiljaisemmat) vaimentimet minun nykyiset joutavat sitten vaikka Stelvioon.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2015, 00:14:51 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.