Koetin tutkiskella niukoilla Excel -taidoillani tuota viimeistä *.txt -muodossa liitteenä ollutta luetteloa. Sekavalta vaikuttivat näin maallikolle, mallimerkinnät. Tosiaan merkillistä että rekisteröitäessä ei ole kellään vakavampaa vastuuta siitä että merkinnät tulevat tarkasti oikein. Tämä on epävirallista uteliasta tutkimista kaikkine mahdollisine virheineen, 
sulut:(mallitunnus/kuutiotilavuus).  Hakasulkeisiin etsin muualta valmistusvuosia ja -määriä (karkeasti milloin valmistettu tehtaalla, ei siis ensimmäinen käyttöönotto).
V7 Sport (VK/748), 8 kpl  [1972-74, telaio rosso n.200, muut 879 kpl]
750S (VK1/748), 3 kpl  [1974-75, 1059 kpl]
750 S3 (VK2/748), 3 kpl  [1975-76, 927 kpl]
LeMans I & II (VE/844), 24 kpl  [I=1976-78, II=1979-80]
LeMans III (VF/844), 36 kpl  [1981-84]
LeMans IV-V (VV/948), 59 kpl  [IV=1985-87, V=1988-92]
V65 Lario (PT/644), 24 kpl  [1983-89]
1000S (VV/948), 2 kpl  [1990-93]
Daytona (KA/992), 5 kpl  [1991-95, 1024 kpl]
Daytona RS (RS/992), 1 kpl  [1996, 308 kpl]
Sport 1100 (KE/1064), 4 kpl  [1994-96, 1771 kpl]
Sport 1100i (KF/1064), 13 kpl  [1997, 1314 kpl]
Sport 1100 Sport Corsa (KF/1064), 1+? kpl,  [1998, 200 kpl] 
V11 Sport (KR/1064), 23 kpl  [1999-2001]
V11 Sport (KS/1064), 3 kpl  [2002]
V11 Sport (KT/1064), 10 kpl  [2003-2005]
V11 LeMans (KS/1064), 5 kpl  [2001-2002]
V11 LeMans (KT/1064), 15 kpl  [2003-2005]
-
1200 Sport, 13 kpl  [2007-2014]
V7 Racer, 9 kpl
LeMansien (I-V) suuri määrä yllätti (119) ja Daytonat kuitenkin 6 kpl. V11 mallia 56 kpl, yllättävän paljon (23 kpl, 64%) ensimmäistä KR -sarjaa jossa oli lyhyempi akseliväli. KS = pidempi akseliväli ei kat, KT = viimeisin malli, kat. Suurilla katteilla varustettuja V11 LeMans malleja vain 20 kpl (36% kaikista V11 malleista).
Runkonumeroista:
http://www.thisoldtractor.com/guzzitech.dk/gb_en_technical_moto-guzzi-frame-numbers.htmEsitteitä: 
http://www.thisoldtractor.com/guzzitech.dk/gb_en_brochures.htm