Eivät nuo minun milelestäni vielä kovin motoristi - suomi -sanastoa ole. Ihan normaaleja ilmaisujahan nuo. Mutta tässä selityksiä:
Custom
Harley Davidson -tyyppinen pyörä
Racer
Kisapyörä (tai sellaiselta näyttävä)
Kafe, Cafe (siis muuta kuin kahvia)
Tarkoittaa juuri sitä, kahvilaa. Ks. alla.
Caferacer
Kuppilakilpuri, (vanhan) kilpapyörän näköiseksi tuunattu katupyörä. Nimitys tulee brittinuorten 50-60-luvuilla harrastamasta moottoripyörähurjastelusta, jossa tukikohtina pidettiin tiettyjä kahviloita ja suosittiin tuon tyyppisiä pyöriä. Googlaa Ace Café.
Voiko olla customcafe?
En ota kantaa.
Naku
Moottoripyörä, jossa ei ole katteita.
Superbike
Alunperin ylipäätään suorituskykyinen moottoripyörä, nimitys taidettiin keksiä Honda CB 750:n ja Kawasaki Z1:n myötä 70-luvun alussa. 
Nykyisin myös road racingin luokka, jossa ajetaan vakiopyöriin (löyhästi) perustuvilla pyörillä.
Supebike-ohjaustanko
Epäloogisesta kyllä, "tavallinen" putkimallinen ohjaustanko, joka asennetaan sporttipyörien clip on -tankojen tilalle.
Clpip-one, clip-one ohjaustanko
Tarkoittanee clip-on. Alunperin kilpapyörissä käytetty ohjaustankotyyppi, jossa kaksi erillista tankoa on kiinnitetty suoraan etuteleskooppiputkiin.
Tonti-runko (Tonti lienee kilpakuljettajan nimi)
Se "klassinen" Moto Guzzi -runko, joka oli käytössä 70-luvun alun V7 Sport -mallista aina viimeisiin 1100-kuutioisiin Californiohin asti. Nimi tulee rungon suunnittelijasta, Lino Tontista.
Kaksoiskehto runko
Putkirunko, jossa moottorin ali kulkee kaksi yhtenäistä kehtoputkea. Malliesimerkki rakenteesta on Nortonin Featherbed. 
Tässä näitä, joku muu täydentäköön/jatkakoon.