Ovat vielä Trafissa varmistaneet että muissa EU-maissa tehdyt testit eivät päde koska niillä ei ole Trafin hyväksyntää. Pieni piiri pyörii...
...kysymykset tekniikasta loppuvat siihen paikkaan. Niitä ei myöskään poliisi voi kiistää. Että sikäli hyviä papereita.
Suomessa on hyvä JOS turvallisuus ja siihen liittyvät vaatimukset menevät etusijalle, mutta jos pienyrittäminen innovaatioiden toteuttamisen muodossa tehdään liian vaikeaksi tai kalliiksi, niin se siirtyy muualle. Tilaa olisi oltava maalaisjärjelle ja tapauskohtaiselle harkinnalle - positiivisessa mielessä.
Näillä OMILLA lisäjutuilla Trafi sahaa lopulta omaa oksaansa, kun se toimii myös toisinpäin - tuo papereiden kumartaminen.
Kuten uusien traktorimönkijöiden kohdalla keksittiin, että laivataan ne Kiinasta Italiaan CE hyväksyntään ja tuodaan vasta sitten Suomeen. Koska tällä on noita Trafin OMIA lisävaatimuksia (mm. selkänojallinen jousitettu istuin jne), niin muutostyö ei kannattaisi ja olisi myös käyttötarkoituksessaan huonosti toimiva.
CE hyväksytyistä, mutta 
hengenvaarallisista Italialaisista korjaamonostureista 
tiedämme, ettei se ole aina turvallisin vaihtoehto.