Kirjoittaja Aihe: Pyörät talvilepoon  (Luettu 40195 kertaa)

TunturiTT

Vs: Pyörät talvilepoon
« Vastaus #60 : Marraskuu 03, 2014, 21:07:54 ip »
Tänään vielä näkyi työpaikan parkkipaikalla moottoripyörä. Ei minun toki.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #61 : Marraskuu 04, 2014, 20:06:31 ip »
Kyllä se taitaa olla viisaampi lopettaa tältä syksyä ajot kun ei enää edes huvita. Suolakurat pesin sportistakin jo pois. Jos viikonloppuisin on hyvää keliä niin voipihan sitä vähän ajella mutta arkiajot saa jäädä tauolle.  Hyvä kesä oli. (Vaikka välillä meinas vastustaa...)
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, BMW R1100S-03, BMW K100 rs -84, pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

motomatti

« Vastaus #62 : Marraskuu 04, 2014, 20:43:00 ip »
Kesä on aina hyvä. Mutta mulla oli vaiherikasta.
Kahden triken saaminen tielle. Toinen tuli katsastetutuksikin eli S.Trike. WS Trike menee edelleen "vanhoilla puheilla". Poliisi ei näihin puutu.
Perintömökillä meni toukokuun loppu ja sitten oli Juhannukseen asti kaikenlaista muuta. Jussin jälkeen kuukausi työleirillä mökillä. Vasta silloin alkoi varsinainen ajokauteni. S.Trikellä tuli pari tuhatta mittariin, nekin lähinnä testejä ja hienosäätöä. Yksi pidempi reissu sentään. Breva oli lähinnä kaupunkiajokkina. Taisi tulla myös pari tuhatta kilometriä siihen. Pidemmät reissut Brevalla olivat Italomeetinkiin ja Rautaa Rajalle-kokoontumiseen itärajalle. Syksyllä ehdin S.Trikellä myös Kotasessa käymään. Toki Savojärven reissua unohtamatta mutta se on niin kovin lähellä täältä päin katsellen. Että siinä se. Kilometreillä ei pääse kehumaan. Toivottavasti voin (ehdin) ottaa ensi kesänä hieman enemmän pyöriä huomioon. Eläkeläisen elämä on niin hektistä.

Kimmo Saarelainen

• Administrator
« Vastaus #63 : Marraskuu 05, 2014, 07:49:29 ap »
Kyllä se taitaa olla viisaampi lopettaa tältä syksyä ajot kun ei enää edes huvita. Suolakurat pesin sportistakin jo pois. Jos viikonloppuisin on hyvää keliä niin voipihan sitä vähän ajella mutta arkiajot saa jäädä tauolle.  Hyvä kesä oli. (Vaikka välillä meinas vastustaa...)

Itse olen sitä mieltä, että kunnon "talvilepo" tekee terää juuri tässä asiassa. Kylmän ja lumisen talven jälkeen pyöräily maistuu entistä paremmalta
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

TunturiTT

« Vastaus #64 : Marraskuu 05, 2014, 08:20:44 ap »
Lämmöthän nyt on kuin keväällä, mutta tuo likaisuus ärsyttää. Rapaa ja suolaa on ihan kotitarpeiksi. Itsellä kun ei ole lämmintä tallia (tai on, mutta..), ei jatkuvan peseskelyn päälle tarvitta kuivailu oikein onnistu.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Pekka Karjalainen

• Administrator
« Vastaus #65 : Marraskuu 11, 2014, 12:33:55 ip »
1.11. meni  Sportti talvitalliin. Kilometrejä ei ole tullut vuosiin näin vähän. Pisimmät reissut Pohjois-Saksaan, Seinäjoelle, Italoon ja Guzzi-ralliin ;D

Tuulenpoika

« Vastaus #66 : Marraskuu 13, 2014, 17:41:10 ip »
Tänään  Calilla 60 km ja sitten vein talvehtimaan lämpöiseen tilaan.Pyöriä ei enää näkynyt vaikka oli kuiva keli. Mittariin tuli 11.5 tuhatta,normikesä.

Summu

« Vastaus #67 : Marraskuu 20, 2014, 20:32:09 ip »
Tsadista Kongoon vakituiseen talvehtimispaikkaan. Meinas nyytit jäätyä, mutta siihen auttoi lisempää kierroksia.

Kauden sain noin eurolla per kilometri exl. bränslekostnader eli 600 - 700 km. Kyllä, pari viime vuotta olen ollut huono motoristi-ihminen.