http://www.guzzi-forum.de/Forum/index.php?topic=26170.45Muutama kuva yksityiskohta Intermot –Guzziosastolta tuon linkin postauksessa
("Cantaloop").Kävijä kirjoittelee että valittaa ja vinkua (V7-II puuttuvat ominaisuudet) palstalaiset osaavat parhaiten, häntä sellainen sieppaa… että jos ei ole perillä asioista olisi parasta olla hissukseen. Guzzi on hänen mielestään pienen segmentin merkki ja siihen nähden osastolla oli ollut ihan hyvin ihmisiä. Esillä olivat volyymimalit: 2 Stelviota (toinen niistä uusi sininen väri), Griso 8V SE puna/musta, V7-II kolmena versiona ja 1400 Calit. ”The Clan” –aktio (kuten tehtaan avoimilla ovilla) jatkui: Guzzin omistajat otetaan ”kirjoihin ja kansiin”.
http://www.motorcycle.com/manufacturer/moto-guzzi/intermot-2014-moto-guzzi-v7-ii.htmlhttps://www.youtube.com/watch?v=eDz--z1IXkQJa Ducati Scrambler on varmaan sitten se tehokkaampi versio nuoremmille. Scrabler -team oli kai sitten segmentoinut tuon "Cafe Racer" -osaston Guzzille (kuva napattu Scrambler teamia esittelevästä videosta, vilahti siellä seinällä).Piaggio on päättänyt käyttää Eicma –messuja pääasiallisena paikkana esitellä tärkeimmät uutuudet. Siksi Kölnissä nähtiin ”vain” V7-II ja Aprilia Caponord Rally 1200. Andrea Bendedetto, Piaggion motorcycle product manager: "Moto Guzzi will talk much about itself , and we'll have a first test at EICMA ."