Kirjoittaja Aihe: Moto Guzzi V7 II (2015)  (Luettu 13205 kertaa)

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Moto Guzzi V7 II (2015)
« Vastaus #30 : Lokakuu 01, 2014, 11:27:48 ap »
Lainaus
Seos muodostetaan vasta imuventtiilin varren tietämillä.

Oletin että tämä yllä oleva tieto viimeistään kertoi että järjestelmässä luonnollisesti on kaksi suutinta jos sitä ei pyörän teknisistä tiedoista löytänyt.

Suomalainen ei usko ennen kuin näkee - kaiken kahtena  ;)
Emeritus-guzzisti

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Moto Guzzi V7 II (2015)
« Vastaus #31 : Lokakuu 09, 2014, 16:49:53 ip »
http://www.guzzi-forum.de/Forum/index.php?topic=26170.45

Muutama kuva yksityiskohta Intermot –Guzziosastolta tuon linkin postauksessa ("Cantaloop").
Kävijä kirjoittelee että valittaa ja vinkua (V7-II puuttuvat ominaisuudet) palstalaiset osaavat parhaiten, häntä sellainen sieppaa… että jos ei ole perillä asioista olisi parasta olla hissukseen.  Guzzi on hänen mielestään pienen segmentin merkki ja siihen nähden osastolla oli ollut ihan hyvin ihmisiä.  Esillä olivat volyymimalit: 2 Stelviota (toinen niistä uusi sininen väri), Griso 8V SE puna/musta, V7-II kolmena versiona ja 1400 Calit.  ”The Clan” –aktio (kuten tehtaan avoimilla ovilla) jatkui: Guzzin omistajat otetaan ”kirjoihin ja kansiin”.

http://www.motorcycle.com/manufacturer/moto-guzzi/intermot-2014-moto-guzzi-v7-ii.html

https://www.youtube.com/watch?v=eDz--z1IXkQ

Ja Ducati Scrambler on varmaan sitten se tehokkaampi versio nuoremmille. Scrabler -team oli kai sitten segmentoinut tuon "Cafe Racer" -osaston Guzzille (kuva napattu Scrambler teamia esittelevästä videosta, vilahti siellä seinällä).

Piaggio on päättänyt käyttää Eicma –messuja pääasiallisena paikkana esitellä tärkeimmät uutuudet.  Siksi Kölnissä nähtiin ”vain” V7-II ja Aprilia Caponord Rally 1200.  Andrea Bendedetto, Piaggion motorcycle product manager: "Moto Guzzi will talk much about itself , and we'll have a first test at EICMA ."
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 10, 2014, 11:59:25 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.