Kirjoittaja Aihe: Delphi Metripak 150 urosliitin  (Luettu 3281 kertaa)

motomatti

Delphi Metripak 150 urosliitin
« : Syyskuu 17, 2014, 19:55:12 ip »
Suoritin tänään tiedusteluja muutamassa sähkö- ja elektroniikkaliikkeessä kun oli muutakin asiaa. (Ducatin uudempien mallinen nelinapaisen OBD-urosliittimen metsästys) Sama tulos molemmille liittimille kuin ennenkin. Tyhjän saisi pyytämättäkin. Ei siis ole eikä tiedetä mistä saisi vaikka Tampereen Sähköpalvelun tukun myyjä suorittikin tiedusteluja muihinkin alan toimijoiden suuntiin.

Delphin naarasliittimiä oli kyllä tarjolla pinneineen. Eli nyt taas syntyy TPS:n säätöön ja toiminnan tarkastukseen adaptereita muutama kappale. Valitettavasti hinta oli melko kova näillä osilla. Kuva pinni- ja liitinrungoista liitteenä. Urospuoliset liittimet rakennan edelleen itse.

Camn

Vs: Delphi Metripak 150 urosliitin
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2014, 20:35:58 ip »
Lainaus
Urospuoliset liittimet rakennan edelleen itse
Niin... muillakin palstoilla ovat uhanneet monet "näppäränä miehenä" tinailla kaapelin itse... vaan tekemättä on jäänyt, kun urosliitintä ei ole olemassa...
V11 - it defines you.

seko

« Vastaus #2 : Syyskuu 17, 2014, 21:14:30 ip »
Elektroniikan komponenttiliikkeiden luulisi pystyvän toimittamaan ko. liitintä.
Esim. Tampereella Suomen Elektori Oy edustaa mm. rs-online -firmaa, jolla urosliitin
on luettelossaan http://uk.rs-online.com/web/p/automotive-connectors/8010907/

TunturiTT

« Vastaus #3 : Syyskuu 17, 2014, 21:16:49 ip »
Ebaykaan ei näytä tuntevan kun nuo pinnit.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

« Vastaus #4 : Syyskuu 17, 2014, 22:06:04 ip »
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2014, 10:26:25 ap »
Tiedä sitten mikä kirjoitustapa nimen osalta on täysin oikein. Ja kyllä, Elektori on kyselty. Ei kuulu urosmalli myyntituotteisiin mutta sen pinnit kyllä. Pinnejä mulla on jo pieni pussillinen. Täytynee vielä, kun tulee muutakin asiaa, jankata Elektorissa tästä asiasta. Sama ongelma ilmeni Ducatin OBD-liittimen suhteen. Ei sitäkään tunneta maassamme. http://www.motomatti.fi/2014/09/ducatin-uudemman-mallinen-obd-liitin.html
Menivät Ducatilla vaihtamaan Supersealin toistaiseksi minulle ja Treen Sähköpalvelulle tuntemattomaan malliin ja nelinapaiseksi. Mikähän tämä lienee nimeltään?

Eipä silti minulle on loppujen lopuksi ihan sama onko jotain liitintä tai ei. Asian kun voi ratkaista omissa virityksissä vaikka sivuleikkurilla ja sokeripalaliittimellä. Mutta kun on noita ruinaajia joiden pyörissä on kuulemma kulkuvaikeuksia niin voisi auttaa heitä asiassa omatoimisäätöön niin että rakenne pysyy alkuperäisenä.