Uups, en ole varma, että onko Calissa suunnilleen sama perä kuin Mille GT:ssä, mutta kun minulla on Millestä jostain vuosien takaa sellainen kokemus, että stefan voi vaihtaa kun takapyörän käyttää irti, niin otan asiaan kantaa. Minun tapauksessani stefa lähti irti ihan nyppäämällä ulos ja uusi meni paikalleen tasaisesti naputtamalla. Jos muistan oikein, niin taisin porata pienen pienet pari reikää stefan peltikuoreen ja vääntää niinhin puuruuvit, joista sai sorkkaraudalla nykäistyä vanhan stefan pois. Varmaan se lähtee ihan ruuvimensselin kärjellä kampeamallakin, mutta akselin pintaa pitää varoa naarmuttamasta. Kiillottunut rengas vanhan stefan huulen kohdalla kannattaa hoonata vaikka kuluneella tonnisella vesihiomapaperilla hiukan ristiin naarmuttamalla. Uusi stefa saattaa reagoida sileän akselikaulan kanssa ja mennä piloille heti kättelyssä.