Minä vaihdoin kesän kynnyksellä OldManMooses -miehen kanssa putkia seuraavasti:
- Oman Stonen välipöntön sijaan suora H-putki
- Alkuperäiset vaimentimet päittäin vaihdettu Moosesin kanssa
- Pyörä Piikkiöön pruutan säätöön
Ja hyvä tuli. Sikälikin hyvä, että nuo uudet röörit jyskyttävät pienillä kierroksilla sopivan hiljaa, etteivät virkamiessedät kiinnitä huomiota, mutta kahvasta kääntäessä kyllä mylvivät ihan jaappanilaisten kiusaksi. Ja pruutan säädön jälkeen rekan ohi pörähtää vähän toiseen malliin, kuin ennen.
Jos talven aikana saisi niin paljon rahaa kerättyä, että pystyisi sen Powercommanderin (Marko, ei tarvi kommentoida...) ostamaan...Siinä muuta, mutta saisi tuon kulmikkaan kaasun pyöreäksi...
Toinen asia eiliseltä: Etukummin vaihdon aikana rengasmestari totesi, että laakeri vähän jyrisee. Vaihtoi sitten luvan jälkeen laakerit - rips-raps - ja totesin itsekin irtolaakerista äänen. Laakerit olivat muuten "ihan hyvät", mutta samalla se vaihto kävi lupsakasti ja edullisesti. Pyörällä ajettu nyt abt 74´000 km. Kuinka paljon yleensä nuo laakerit kestävät?
Homma sujui erinomaisen mukavasti Kosken Huolto Oy:ssä...
Niin...ja kaikki Guzziralliin...hopi-hopi!