Kirjoittaja Aihe: Luopumista  (Luettu 8846 kertaa)

GinTurismo

  • Viestejä: 293
Vs: Luopumista
« Vastaus #15 : Heinäkuu 17, 2014, 15:34:07 ip »
Bellaggio tuntui jotenkin helpolta ajettavalta, ei ollut mitenkään kankea kääntymään kuten MilleGT joskus tuntuu olevan. Jos pelkällä putkimuutoksella saa noin paljon tehoa lisää, niin se kannattanee ilman muuta.
Vielä yksi GT, kiitos.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: Luopumista
« Vastaus #16 : Heinäkuu 17, 2014, 21:51:51 ip »
http://www.motorradonline.de/einzeltest/test-dynotec-moto-guzzi-bellagio/264152

 8)

Bellassa on tuo geometria selvästi notkeampi, kuin sstereoperä-Tontissa. Radalle tekisi sellaisella mieli..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

ALi

  • Viestejä: 1 039
Vs: Luopumista
« Vastaus #17 : Heinäkuu 18, 2014, 11:36:12 ap »
Onnittelut "nuorennusleikkauksesta" !
Ballagio täälläkin on vaihtolistan kärkipaikkaa kauan jo pitänyt.
Keveyden/tehon sekä kaupunki- ja matkapyörän kompromissi silmää miellyttävässä muodossa.

p.s. Saadaanko tuon artikkelin teho- ja vääntö vain avartamalla ilmansuodattimen sekä "änkkärin" läpivirtausta vai tehdäänkö siinä myös ecu-kartoille päivitystä ?
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio) (ex: -04 Nevada, ex: -88 V35 Florida)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: Luopumista
« Vastaus #18 : Heinäkuu 18, 2014, 12:24:00 ip »
Karttoja ei ole muutettu.
Itse koeajoi silloin Motoitalian Bellagion Mistraleilla ja pakko myöntää, että ei nykinyt tai nyhtänyt.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: Luopumista
« Vastaus #19 : Heinäkuu 18, 2014, 21:09:33 ip »
No sieltä Dynotecin sivuiltahan se oli: ”ainut malli jossa Tonti runko, uusi 6 vaihteen laatikko ja ”yksikätinen” swingi.  Dynotec 89hv/95Nm, eikä kuoppia väännössä.  Mutta ei pelkällä pakoputkella, myös ”Dynotec-Motorkit”, lukee ainakin siellä kotisivulla?  Ja 24 kg vähentävät painoa, 16 kg vähenee pelkästään pakoputkistosta.  Motorrad vihjailee että mitään osia ei vaihdeta eikä karttoihin puututa, mutta materiaalia otetaan pois suunnitelmallisesti ("vuollaan lastuja sieltä täältä"). Toisaalta mainitaan K&N suodattimet (”mitään ei vaihdeta”?).
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: Luopumista
« Vastaus #20 : Heinäkuu 18, 2014, 21:50:10 ip »
Tätä on aprikoitu aiemminkin. Mutta filsu ja putkimuutoksella saatavat heposet ovat kyllä halpoja, jos niitä tuossa mittakaavassa tulee. Esimerkin Bella on liian karsitun näköinen minun silmään, mutta tässähän olikin puhe pannuhuoneen jutuista.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: Luopumista
« Vastaus #21 : Heinäkuu 21, 2014, 18:37:53 ip »
Pannaanpa piste tälle asialle. Kävin aamusella hakemassa Bellan kotiin semmoisella pikkasen yli sadan kilsan siirtoajolla - 30 km olisi ollut suorin tie. Neljännestonnin mötikkä tuntui mopolta, jalat ylsivät maahan, liikennevaloissa ei ongelmia, vaihteet kytkeytyivät kuin jaappanilaisissa ja vapaakin oli siellä, missä sen pitää ollakin. Ei tämä kuitenkaan mikään cruiseri ole. Käyttäytyy ja menee kuin vartavasten rakennettu retrosporttipyörä. Ihan pisti eläkeläisen mykäksi. Toisaalta se vanha vihulainen kuiskutti korvanjuuressa: tätä sinä oikeasti olet halunnutkin. Kai se on sitten niin. Haikein mielin jätin Vintagen Heinolle, kehtasi aamuauringossa vielä näytää ne puolensa, minkä takia sen ostin. Ihan oikea ikävä tuli, mutta rajoitteensa pitää muistaa ja menneet ovat menneitä. Joku saa siitä oivan pelin, jos ymmärtää sitä arvostaa. Kiitokset kaikille myötätunnosta ja uuden alun opastamisessa

GinTurismo

  • Viestejä: 293
Vs: Luopumista
« Vastaus #22 : Heinäkuu 21, 2014, 20:22:47 ip »
Ruuvasin MilleGT:stä pois katteen ja olen nyt ajellut "nakuna". Hienoa hommaa muutteesta.
Tulee harrastuksen alkuajat eli 70-luku mieleen, ja tuntuu siltä, että tätä se oikea moottoripyöräily on.
No Lapin reissuun laitoin katteen, ei tarvinnut sitä proteiinikerrosta takista ja kypärästä kaapia.
Vielä yksi GT, kiitos.