Älä revi verkkareita. Ei tarvitse olle kuin akun hetkellinen alijännite, jonkin anturin virheellinen lukema tai jokin muu, yleensä hämäräksi jäävä syy. Jos vikailmoitus häviää kun sammuttaa ja käynnistää uudelleen ei yleensä tarvitse pelätä isompaa vikaa.
Jos haluat tutkia itse mitä on tapahtunut niin ajotietokoneen vikalogia selaamalla voi sieltä löytää kyseisen ilmoituksen aiheuttajan.
Pidemmälle meneviin tutkimuksiin tarvitset hieman lisävälineitä. Silloin pääset pidemmälle kuin merkkikorjaamo ikinä, virallisesti, pystyy.
Hanki yhteyskaapelit ja ilmaisohjelmat, jotka on jo todettu monien käyttäjien toimesta toimiviksi, ja ryhdy itse toimeen. Järjestelmä mahdollistaa pyörän luonteen ja toimintojen muokkaamisen hyvin laajasti. Lue aluksi oheinen keskustelu. Tämä järjestelmä on tarkoitettu lähinnä Guzzien ja Ducatien moottorinohjauksen vianetsintään ja säätöön.
http://www.guzziclub.fi/hscms/foorumi/index.php?topic=3793.0Kannattaa ottaa huomioon että julkaisun jälkeen on tapahtunut paljon.....
Itse GuzziDiag on suomenkielinen. Lisätoiminnot englanniksi, por favore!
Nopeiten pääset toimeen tätä kautta:
http://www.von-der-salierburg.de/download/GuzziDiag/