Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
KERHON PÄÄSIVU:
https://www.guzziclub.fi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin (Luettu 2881 kertaa)
motomatti
Viestejä: 13 485
Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
«
:
Kesäkuu 22, 2014, 18:38:44 ip »
Varmaan on joku muukin tuskaillut kaasukahvan raskauden tai huonon palautuksen ja nykivän liikkeen suhteen.
http://www.motomatti.fi/2014/06/saaksjarvi-trike-kaasukahvan-keventelya.html
Kirjattu
Pekka73
Viestejä: 68
Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
«
Vastaus #1 :
Kesäkuu 22, 2014, 19:16:28 ip »
Hyvä vinkki, täytyypä kokeilla!
Kirjattu
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
«
Vastaus #2 :
Kesäkuu 22, 2014, 21:29:20 ip »
Ptfe:tä sisältävä ketjuspraykin on tuohon hommaan mainiota. Guzzistilla se säilyy vaijerihommia varten kauan hyllyssä, ja täten tulee edulliseksi.
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
GuzGuz
Viestejä: 1 573
Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
«
Vastaus #3 :
Kesäkuu 23, 2014, 09:01:11 ap »
Asiaa.
Käsiväsyyn auttaa kanssa pikku muovirinkula kahvaan.
Lepuuttaa kättä hyvin pikkutoppari kun säätää asennon yleiseen vauhtiin.
Mukavuudessa ajaa on iso ero kun kierto on peukaloa vasten eikä ranteelle vääntöä.
Sähköinen tulkkaus on Guzzien kaasuissa tätä päivää, mutta mekaaninen vastus kahvassa jousella niissäkin.
Kirjattu
TunturiTT
Viestejä: 11 408
Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
«
Vastaus #4 :
Kesäkuu 23, 2014, 09:34:12 ap »
Monessa tapauksessa, kun laitoksessa ei oikeasti ole mekaanista lisärasitusta, auttaisi ranteiden kiertotreeni. Ei edes paljoa tarvitse treenata, kun on jo apua.
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
motomatti
Viestejä: 13 485
Vs: Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin
«
Vastaus #5 :
Kesäkuu 23, 2014, 10:52:47 ap »
Kyllä sitä rannevoimaa meikäläisellä riittää mutta pitkä puristaminen puuduttaa kyynärvarren lihaksia ja kylmällä säällä verenkierron väheneminen aiheuttaa valkosormisuutta. Sitä edesauttaa myös joidenkin kierroslukualueiden aiheuttamat värinät.
Tarkoitus olisi Sääksjärvi Triken moottorinohjaus muuttaa digitaaliseksi niin pääsee tämän kaltaisista vaivoista eroon. Mutta kaikki ajallaan.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
»
Yleinen keskustelu
»
Tekniikkapalsta
»
Kaasutinmallien kaasukahvaan pikakevennin