Lienee sama pikkulohko kuin Nevadassa. Kun paremman puutteessa laitettiin moottoriin 15W50 öljyä, alkoi moottori päästellä ilkeitä resonanssiääniä isommalta pienemmälle vaihdettaessa, kun kierrokset ovat hetken isolla. Pikkulohkon ajokierroksethan ovat "laulavalla alueella" muutenkin, jotta kone vastaa kaasuun ja moottorijarrutukseen, kuten on neuvottu. Myös ölynpainevalo kuumana käynnistettäessä sammui sydäntäsärkevän myöhään, mutta sammui kuitenkin. Kun sitten pidin tukiopetustuokion itselleni ja mekaanikolleni, joka on mukava mies, pyyhin häneltä usein takapuolenkin, ja aloimme käyttää käsikirjan mukaista öljyä 10W60 loppuivat mokomat oireet. Ihan piti erikseen tilata se öljy kun ei huoltsikan hyllyssä ole. Tilasin sitten koko laatikon niin riittää useammaksi vaihtokerraksi, 2 litraa kerralla. Käsikirjan mukaan vaihtoväli on, ainakin 2011 Nevadalla, 7500 km.
Pienistä asioista on joskus kiinni ajomukavuus. Koko reissusta on maku pois, jos joku metallin kulumisääni kuuluu vähänkin.
Myös sen öljysuodattimen kannen kiinnityksessä pitää olla tarkka. Sen saa menemään väärään asentoon. Onneksi Motomatti muistutti asiasta juuri ajoissa.

Samoin öljynpaineanturin vaihdossa, jos on tarpeen, pitää olla tarkka, ettei poista sen asennusholkkia, joka pitelee nokka-akselin päätä oikeassa asennossa. Senkin luin täältä juuri ajoissa.

Öljyä ei saa laittaa mihinkään öljytilaan liikaa, ei varsinkaan moottoriin, siitä tulee vaikeuksia. Perävaihdekin alkaa kuumeta enemmän, jos sinne laittaa liikaa öljyä, siis yli sen tarkastusaukon alareunan, kun pyörä on vaaterissa. Tosin, tästä on muitakin mielipiteitä.
Kun huollossa tarvitaan aina osia, kuten öljypropun tiivisteet kaikkiin proppuihin, venttiilikopan tiivisteet, öljynsuodatin ja sen tiiviste, molykote lisäainepurkki, josta riittää moneksi kerraksi se lusikallinen ja ilmansuodatin, kannattaa ne tilata etukäteen joko maahantuojalta tai Piikkiöstä. Postikulujen takia kannattaa tilata useammaksi huolloksi kerralla.