Soittelin tossa Rm Heinolle
Kurkkailin tuota Grisoghetton GuzziDiag säiettä. En huomannut ensihätään että karttoja olisi missään helposti näkyvässä paikassa jaossa. Takapuolituntuma, tulppien väri ja sittemmin ScanM5X dataloggeri, näin tämä "beetle" niitä vääntää ja monet kehuvat tulosta.Mutta että ei epähuomiossa haukuttaisi väärää puuta:
21.11.2013. P.Roper
“
Olen tullut vakuuttuneeksi siitä että PADS,
tehtaan työkalu, syöttää kartan viallisena joihinkin malleihin, erityisesti 1200Sport 4V ja Norge 8V malleihin. Nähtävästi siitä huolimatta että sportissa on saman pituiset putket yhteiseen kattiin asti, yhdessä Sportista lukemassamme kartassa on delta fuel mapissa joitain todella outoja poikkeavuuksia - - olen repinyt (siitä vähästä mitä on jäljellä) hiuksiani päästäni tuon Sport1200 suhteen, jonka PADS sotki. Mekaanisesti pyörä on OK mutta polttoaineen syöttö on kirottu. Tähän asti tämä on tapahtunut kohdallani vain kahden pyörän, 8V Norgen ja 1200Sportin, kohdalla mutta se on tehnyt minut todella araksi PADS:in suhteen 5AM pyörien kohdalla. - - Kun pistää piuhan kiinni PADS kertoo mikä kartta pyörässä on ja onko päivitystä saatavissa. Se ei anna listaa kartoista eikä se anna päivittää taaksepäin.
"
11.12.2013
- - ja sitten voimme siirtyä muihin malleihin - - löytänyt meille Grison tankin kokeiluihin E10 polttoaineiden kanssa niin että ensi vuonna meidän pitäisi voida alkaa työskennellä myös sen asian kanssa.”
Myöhemmin spekuloivat että ecun lämpötila vaikuttaisi asiaan. Kylmä
[ilmeisesti myös virrattomana kauan ollut ?] ecu: vähemmän ongelmia kirjoituksessa. Oletus: niihin osiin muistia missä on tulotietojen sen hetkinen tila (lämmöt, kaasunasento jne.) ei kirjoiteta. Kun nämä tulotiedot ovat "kuumassa, vasta ajetussa" tilassa, on ecun päivityksessä ongelmia.