Heippa. Kehtaiskos vielä ottaa nevadan vuotavan perän puheeksi. Sivuilta löytyy kyllä aika paljon asiasta, mutta miten olis seuraavanlainen tarina.
Viime syksynä huollon jälkeen lorahti vanteelle oikein kunnolla. Erinäisten ihmettelyjen ynnä tyhmien kyselyjen jälkeen olin huomaavinani että tämä huohotin oli tukossa.
Sain sitten täältä räjäytyskuvatkin, kiitos vielä siitä. No nyt on huohotin auki. Vehkeellä voi ajaa, tuollaisen kolmesataa kilsaa vedin viimeksi, mutta sellainen hieno sumu tulee edelleen. Öljyä oon lisänny välillä, ei kuumene vielä tuolla matkalla, kärsii hyvin käden.
No sitten vaihdettiin takarengas. Kun se saatiin pois, jäi käteen nämä kumikolmiot ja perään kiinni sellainen harvahampainen (6) laippa. Asentaja ihmetteli
että miksei se irronnut vanteen mukana. Eiks sen takana ole sitten se iso tiiviste mikä on yks mahdollinen vuotokohta? Että olis voinu sen tarkistaa.
Eli tarvitaanko siinä joku ulosvetäjä , ja onko vielä muuta purettavaa. Vuoto tulee sieltä perän ja vanteen välistä poistotulpan alta. Vettä ei löydy öljystä.
Ei oikeein voikkaan kun on sen verta monta kertaa vaihdettu.
Oon kyllä lukenut näitä ohjeita ja MotoMattikin suositteli isompaakin tarkistusta. Mutta ku toivossa on niin mukava elää. Että jos kumminkin. Taitaa jarrupalatkin olla hyvin voideltu, kai se levyynkin sitte lentää.
Että tämmöistä kyselisin kun toi tekniikka on vielä vähäv opetteluvaiheessa. Joten kiitoksia mahd vastauksista etukäteen.