Kirjoittaja Aihe: Breva 850 kahvalämppärit.  (Luettu 8827 kertaa)

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
Vs: Breva 850 kahvalämppärit.
« Vastaus #15 : Elokuu 24, 2014, 17:11:02 ip »
Kahvanlämppäreistähän tässä alunpitäen oli kyse, vuan haitanneeko pikku rönsyily.
Hyvin ovat omassa Brevassani kahvat lämmenneet. Männäviikolla, kun aamulämpö oli +9, lämmittelin työmatkan kätösiä ohkasten kesähanskojen läpitte. Stelvion kahvasuojat vielä tehostavat vaikutusta poistamalla kämmenselän kylmävirtauksen. Tyytyväinen olen lämpimiin kahvoihin. Parisen kuukautta lämmittelyä vielä jäljellä.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

Sami

« Vastaus #16 : Elokuu 24, 2014, 19:08:06 ip »
Jukka, mikä on Brevasi valmistusvuosi? Onko pyörässäsi siis alkuperäiset Guzzi-lämpökahvat? Mistäs ne hommasit?
Oma Brevani on käyttöönotettu 2008, mutta valmistettu 2006. Juuri tähän vuosimalliin en enää löytänyt originaalikahvoja mistään.

Noita kahvasuojia olen itsekin joskus miettinyt, varmasti tuntuva apu kun on kylmät kelit. Jotenkin vaan en oikein ulkonäöllisesti pidä noista puhtaasti katupyörässä. Stelvio olisikin sitten ihan toinen juttu  :D
Breva V850
Vespa GTS 250ie

aj@

« Vastaus #17 : Elokuu 24, 2014, 20:35:22 ip »
Tilasin nuo kahvasuojat Bellagioon. Käytännöllisyys ennen tyyliä, mitä se sitten lieneekään kunkin korvien välissä. Matka-ajossa kuitenkin varsin asialliset.

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
« Vastaus #18 : Elokuu 25, 2014, 07:06:05 ap »
Gutsibits.co.uk toimitti kahvasuojat (HAA88250, alle 70€) sekä kaatumaraudat ja gawa-guzzi.de kahvalämppärit (GG977711), jotka olivatten luvattoman kalliit, yli 200€. Minen kyllä pahana pidä nuita kahvasuojia ja kertaalleen Brevan kellistäneenä voin kertoa olevansa nimensäveroiset suojat. Ulkonäköhän on aina henkilökohtainen juttu. Pyörägalleriassa on kuvatus Kustista rautojen ja kahvasuojien kera.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

motomatti

« Vastaus #19 : Elokuu 25, 2014, 09:16:26 ap »
Onko kellään näistä kokemusta? http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Lisavarusteet/Ohjaus-ja-kahva/Kasisuojat-82405/
Itsellä ei ole sen tyylin pyörää tällä hetkellä johon laittaisi käsisuojia mutta vastaisen varalle....

TunturiTT

« Vastaus #20 : Elokuu 25, 2014, 10:26:28 ap »
Kyllä nuo toimii, mutta tuon mallin kiinnikkeet voivat vaatia jarrusylkkyjen ja muiden tankoon tulevien ritumien uudelleen sijoittelua. Itse erääseen katupyörääm nuo laittanut ja kiinnikkeitä piti muokkailla jonkin verran.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

« Vastaus #21 : Elokuu 25, 2014, 10:41:13 ap »
Niin arvelinkin. Laitan puolison S. Trikeen nyt ensihätään kahvalämmittimet. Bilteman tuotteet. Pitää vain sille nolon näköiselle säätönupikalle tehdä jotain. Painonapilla ja vaihtoreleellä pitäisi onnistua noin äkkiä ajatellen. Aiemmin samaa kahvalämppäriä sai Stormilta. Nyt siellä näyttää olevan Koson vastaavia huomattavasti korkeampaan hintaan.

Joskus laitoin eräälle ducatistille tarratyyppiset lämpövastukset kahvojen alle. Erään kerran hän oli ajanut räntäsateessa sadan kilometrin matkan palellen ja lämpökahvat täysillä. (Sama säätökytkin kuin Bilteman setissä) Perillä kotonaan huomasi että käsissä oli palovammat ja kohta vesikellukat. Kertoi että pariin viikkoon ei moottoripyöräily tullut mieleen. Että vaaransa näissäkin. Samaa olen kuullut myös joidenkin henkilöautoon tarkoitettujen tarvikkeena myytävien penkinlämmittimien toiminnasta. Palovammat vain eri paikassa.

TunturiTT

« Vastaus #22 : Elokuu 25, 2014, 11:38:49 ap »
Noita biltemalaisia lämppäreitä olen asentanut kahdet, rouvan edelliseen kawaan ja mun talviskootteriin. Toimii kyllä hyvin ja ilman palovammoja.. Olen kuullut joskus asennettavan vanhan mallisen auton mittarinvalonhimmentimen lämppäreiden säätimeksi. On vaan katsottava, että teholuokat on edes siellä päin.
Appiukon Hondaan asentelin Kosot toissa talvena. Vähän kolho se on siinäkin säädin, mutta tein sille korvakkeen kytkinkahvan kiinnikkeen ruuvien alle, niin sulautuu auht hyvin matkapyörän varustukseen. Täytyy ottaa kuva seuraavalla kertaa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.