Ohjeet ovat ”ristissä” silloin kun on kyse V11 -malleista, joissa on Öhlinsin etuiskarit (Scura, Cafe Sport, Coppa Italia, Scura R, LeMans Nero Corsa, LeMans Rosso Corsa). Kaikissa tehtaan manuaaleissa on etuiskareiden sisään-/ulosjouston säädöt neuvottu tekemään vääristä säätöruuveista. Ei haittaa, jos pitää säädöt ohjearvoissaan (13 napsua auki molemmat). Mutta jos koettaa säätää vääristä ruuveista, voi tulla harmaita hiuksia.
* Oikea ohje liitteessä *
Muiden V11 -mallien (Marzocchi) kohdalla menee Workshop Manualin mukaan näin:
Marzocchi 1 -sarja:
oikea iskari (säätöruuvi ylhäällä) = ulosjousto
vasen iskari (säätöruuvi ylhäällä) = sisäänjousto
ei jousen esijännityksen säätöä (etupään korkeuteen saattoi vaikuttaa vain liikuttamalla koko iskaria)
Marzocchi 2 -sarja:
molemmat iskarit keskellä ylhäällä = ulosjousto
ei sisäänjouston säätöä
mutterit ylhäällä = jousen esijännitys
Marzocchin kaverina takana oli ensin White Power (1100Sportin ja Centauron osat käytettiin ensin pois), sitten Sachs. Kaikissa kaikki säädöt (sisään-/ulosjousto, jousen esijännityksen mekaaninen käsisäätö - mutta niin hankalassa paikassa että jäänee usein tekemättä).