Kirjoittaja Aihe: gummit  (Luettu 5257 kertaa)

• Vieras
gummit
« : Heinäkuu 14, 2006, 12:09:19 ip »
 Mitä renkaita käytätte nevadassa? Itselläni Metzet, mielestäni kohtalaisen uraherkät, sekä takimmainen muuttunut silestoneksi alle 7tuhannen ilman rankempia revittelyjä

moottori turpa?

gummit
« Vastaus #1 : Heinäkuu 15, 2006, 08:18:46 ap »
tota mulla on floridassa metzet alla eikä se ole ainakaan ura herkkä !! ees oli aika semmin misukka niin se suli alle oli liian pehmeä rengas !! minkä laisia ilman paineita käytät se vaikuttaa nimittäin aikapaljon !! mulla oli aluksi väärät paineet metzeis ja se haki joka urassa !! :D mulla on paineet ees 2 bar ja takana 2.2 bar :)

• Vieras
gummit
« Vastaus #2 : Heinäkuu 15, 2006, 14:22:02 ip »
Ittellä oli Nevadassa Michelinit (en muista mallia, joku 58 tulee mielee) sitten menin kokeilemaan Metzeleriä (Laser 33 ja takana Me 550)joka ei osoittautunut viisaaksi kokeiluksi. Vaikka nuo Metzelerit ovat muissa mopoissa toimineet niin Nevada ei niistä tykännyt: uraherkkyyttä (pikipaikoissa, halkeamissa ja kaikissa pitkittäisissä urissa), levottomat kaikin puolin. Tai sitten oli valmistusvika.

• Vieras
gummit
« Vastaus #3 : Heinäkuu 18, 2006, 13:40:58 ip »
itellä taitaa olla bridgestone takana, ja se ainakin tuntuu vipattavan kun asfaltissa on "karhennusta",johtuuko sit renkaasta vai kepistä? sitä oon ihmetelly ja koittanu välttää sellasia paikkoja

Kimmo Saarelainen

• Administrator
gummit
« Vastaus #4 : Heinäkuu 21, 2006, 09:17:16 ap »
Tere, mulla on alla Bridgen Battlax 45:t. Ensimmäisiin 7 tkm olin tyytyväinen mutta nyt on takarenkaaseen tullut selkeä olake, joka vastaa tien epätasaisuuksiin. Kuviota on muuten hyvin jäljellä. Ajotyyli on rauhallinen, ei lukkojarrutuksia kiihdytyksistä puhumattakaan:vau: 
Pitäis vissiin kanttailla enempi, jottei renkaiseen tule olakkeita :O ??.
Ilmanpaineet olen yrittänyt pitää kohtalaisen korkeana (taka 2,5, etu 2,1).
Kimmo

Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel