Kirjoittaja Aihe: G-B  (Luettu 38083 kertaa)

repa

  • Viestejä: 29
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #45 : Huhtikuu 19, 2014, 19:31:34 ip »
Juu, GB bongattu tänään Alastarossa, pyörä kulki mukavasti ja kuskikin vaikutti tyytyväiseltä.

Repa
Gruppo Reumatismo
Vain 19 vuotta guzzilla.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #46 : Huhtikuu 19, 2014, 20:04:40 ip »
Oli lapsenhoitovuoro tänään, kun rouva oli töissä. Olisin muutoin ollut itsekin Ekun kyydillä radan varressa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #47 : Huhtikuu 19, 2014, 20:23:30 ip »
Lainaus
GB bongattu tänään Alastarossa, pyörä kulki mukavasti
Sehän on pelimiehiä tämä "classic" eikä pelkästään historic -vehkeiden harrastaja ;). Tämä tahtoo myös mukaan oppimaan :o. Ehkä lyöttäydymme mukaan (sään / vapaa-ajan salliessa) joskus kun vaikka V2Tre -ryhmä tai muita tuttuja on tuossa lähempänä Motoparkissa?
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #48 : Huhtikuu 19, 2014, 21:57:53 ip »
Motoparkkiim voisin itsekin raahata moponi. Ratamiitti?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #49 : Huhtikuu 19, 2014, 22:53:12 ip »
Gruppon ratapäivät olis kyllä jee....   Se vaan tuo motoparkki on niin kovan kaukana täältä meiltä. Botniaringille? Olis uus ratakin. Tai Alastaro?
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #50 : Huhtikuu 19, 2014, 22:58:22 ip »
Lainaus
motoparkki on niin kovan kaukana
Suo siellä vetelä täällä... täältä Kaakosta nähtynä asia on tietysti päin vastoin :). Arvelin, että kun "classic" on myös idempää kotoisin ja tälle suunnalle on siunaantunut näitä vanhempia sportteja... (vajaat kymmenen tuossa sadan kilsan sisällä, laskeskelen)... ja tavallisesti asioista perillä olevat lähteet ovat antaneet ymmärtää että osaajiakin on, jotka voisivat kertoa jotain nimimerkillä "rata-ajon teorian alkeet, osa I A asiasta palavasti kiinnostuneille"... niin tuota...

Ehkä pitää avata toinen tarina tästä, vaikka kyllähän tässä ajatuksena oli myös että näkisi ja kuulisi myös Ghezzi-Brian:in livenä...
V11 - it defines you.

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #51 : Huhtikuu 19, 2014, 23:41:13 ip »
vaikka kyllähän tässä ajatuksena oli myös että näkisi ja kuulisi myös Ghezzi-Brian:in livenä...

Niin ja näkis onko siitä mihinkään ;D

Mutta oliskohan se ihan mahoton ajatus että pidettäisiin ratapäivät? Vaikka sitten Motoparkissa. Onhan noilla ducatisteillakin semmosia....
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

JuhaV

  • Vieras
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #52 : Huhtikuu 22, 2014, 20:15:59 ip »
Mutta oliskohan se ihan mahoton ajatus että pidettäisiin ratapäivät? Vaikka sitten Motoparkissa. Onhan noilla ducatisteillakin semmosia....

v2Tre ilmoittautuu tämmöiseen heti mukaan jos se näin ulkojäsenenä on mahdollista :)Sattuneesta syystä osa porukastamme kuuluu tällä hetkellä Aprilia-veljeskerhoon (jonka ratapäiville muuten myös Guzzi-kerholaiset ovat olleet aina tervetulleita).

- JuhaV


Hajakenttä

  • Viestejä: 961
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #53 : Toukokuu 15, 2014, 14:15:21 ip »
Lainaus
Mutta taasen lupailee vettä taivaalta.. Hyvä näin! Tulkoon vedet ennen Italoa!
On sitten Italossa hyvä keli kun porukka pääsee  kiertoajelulle paikallisille mutkateille!  Muistakaa ajaa asiallista vauhtia kun tulee 60-alueita! 80-alueet voi pitää vaikka kuinka hauskaa..siellä ei (yleensä) kasva sinivuokkoja..
(näinpäin: Sinivuokoilta rauhoitettu alue! Grin)
Rekat ovat saattaneet nostaa soraa "radalle"..

On tulleet tutuiksi nuo seudut. Vaimo on Puumalan tyttöjä. Nyt näyttää vaan siltä, että jää tuo tilaisuus väliin sattumien takia, harmi.

Noilla saarilla on vuosisatoja ollut runsaasti hirviä, karhuja ja pontikkatehtaita. Nyt ne ovat metsätuotantoaluetta. Varokaa siis tukkirekkoja, joita on kulussa pyhät arjet. Saattaa olla nyppylän takana kuorma tekeillä, eikä siinä jää tilaa pyöränsarvia enempää. Muutenkin ne saaristotiet ovat keskiviivatonta ja heikkoreunaista kapeikkoa, jota tukkiautot voivat ajaa vain keskellä.

Jos Sulkavalta jatkaa sillan yli Ruokolahden suuntaan, pääsee saaristotielle (yksi lossi), joka on kauneudeltaan samaa luokkaa kuin Lietvedentie. Jos on enduroporukkaa, ei tarvitse ajaa Ruokolahdelle saakka, vaan voi kääntyä Lieviskästä Lieviskäntielle (viitassa lukee Puumala). Siitä on 15 km sorarietä, jonka kunto voi olla haasteellinen näiden sateiden jälkeen (ja yksi lossi). Loput Puumalaan asti on kapeata kestopäällystettä Viljakansaaren läpi. Matkalla on se risteys, josta pääsee jälleen Sulkavallekin (ja yksi lossi).

Pitäkää hauskaa ja kumipuoli alaspäin.
Sentire la forza!
Terv: Timo

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #54 : Kesäkuu 04, 2014, 10:11:42 ap »
Kun ajelet, Juise, Tampereen suunnalla niin kiinnostaisi kopioida G-B:n moottorinohjaustiedosto ja hiukan vertailla sitä muihin vastaaviin tiedostoihin. Aikaa kopiointiin menee puheiden kanssa noin tunti. Samalla se olisi aloitus mahdolliselle tiedostojen muokkaamiselle.
Toki itse tulen Savonlinnaan/Enonkoskelle juhannuksesta alkaen pariksi viikoksi. Ilvesmeetingissä ajattelin kuitenkin käydä siinä välissä jos ei ole aivan törkeät kelit. Tulee mukavasti matkaakin. Lähdetkö matkakaveriksi Ilvekseen?

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #55 : Kesäkuu 19, 2014, 09:50:26 ap »
Tuo Botnia on itselläkin edelleen kokematta. Kiinnostus olisi, mutta sponsori puuttuu.. Ja oikeastaan aikakin. Meinaa olla kovassa saada nämä kaksi "pakollista" Kemora-päivääkin kesäkalenteriin.

nimim: TTT ja yksi vuotias tyttö..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #56 : Syyskuu 22, 2014, 23:34:11 ip »
Harraste mp -lehdessä olivat mm näitä ITALO-moottoripyöriä :

BENELLI 750,  DUCATIT,  MOTO GUZZI V 1000 ja Condor,

MV AGUSTA 350 S -= G-Brian,in tallikaveri  ja 750  ja 500-3 (sekä Ago ja Pirellitytöt)
http://www.harrastemp.fi/

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #57 : Syyskuu 23, 2014, 12:31:47 ip »
Ilmeisesti suunnittelemamme ja rakentamamme edistyksellinen perävaihdekonstruktio G-B:iin on toiminut kun ei ole mitään kuulunut?

Perävaihteista yleensä (Ei V11 eikä CARC ja pikkulohkoiset) ja muutostyöstä G-B:n perään: http://www.motomatti.fi/2014/04/peravaihteiden-eroja.html

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #58 : Lokakuu 13, 2014, 22:11:26 ip »
Supertwiniä vanhempaan malliin katesarjaa: "Brian" aktiivisena mutta mahtaako monikaan (harvinaisen) Daytonan omistaja raaskia luopua alkuperäisestä ulkonäöstä (tai viedä pyöräänsä radalle)? Samanoloiset näyttävät vaimentimet kuin Aprilian RSV Mille mallien "2 in 2" putket.
Ei haittaa että on kuvanmuokkauksella tehty, en epäile etteikö rahalla tuota sarjaa saisi.

http://www.ghezzi-brian.com/Dr_John_Tribute_eng.pdf
V11 - it defines you.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Ghezzi-Brian Supertwin 1100 -01
« Vastaus #59 : Lokakuu 14, 2014, 13:45:09 ip »
Lainaus
Saako muuten Daytonaan vielä orggis osia
USA:n (WildGuzzi) ja Saksan (Treffpunkt1100Sport) palstoilta olen päässyt siihen käsitykseen että tämä asia alkaa olla nykyisin rajoittava tekijä vahoilla 8V koneilla varustettujen mallien kanssa. "Normaali" käyttö tulee hankalammaksi, koska kulutusosia ja yleisimmin tarvittavia osia on vaikeammin saatavilla. Aikaisemminhan oli puhetta että esim. nokka-akselit alkavat olla kiven alla valmiina varaosana. HTMoto joka teki Centaurosta yhdelle asiakkaalleen MGS-01:n sanoi että koneella pitää olla ajettu max 35tkm, että kannattaa aihio ostaa.  Jos koneeseen joutuu tekemään enemmän remonttia, tulee hintoihinsa juuri varaosasyistä.  Että kohti keräilyesinettä... ajautuvat hienot vanhat 8V Guzzin moottorit...

Pitääkö kohta alkaa pyytää erillisiä "ulkoilutus/näyttö" -päiviä niiltä parilta (?) Daytona -kuskilta, joilla sellainen vielä ajossa on?  V2Tre -sivuilta käy ilmi että jopa Daytona RS on maassa, vaan ei taida käydä ulkosalla juuri koskaan  :'(
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2015, 21:05:26 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.