Kirjoittaja Aihe: V50 -82 Käyntiongelmaa  (Luettu 8760 kertaa)

minizz66

Vs: V50 -82 Käyntiongelmaa
« Vastaus #15 : Maaliskuu 06, 2014, 16:08:33 ip »
Nojoo nyt saatu guzzi pelaamaan...

-Puolat vaihdettu tarvikkeista takaisin orkkiksiin ja johdotus uusittu. (kipinöinti kärkien välistä loppui)
-Bensafiltterit poistettu letkujen välistä.
-Sytkä säädetty kirjan arvoihin strobolla ja astelevyllä, samalla tarkistettu ennakonsäädin.
-Kaasarit synkattu carbtunella.

Nyt se toimii niinkuin kuuluukin, ei pätki,prötää tai aikaile, pikku lenkin kävin heittämässä niin noin hyvin ei oo toiminu kertaakaan. kiitokset vaan vinkeistä...

motomatti

« Vastaus #16 : Maaliskuu 06, 2014, 20:06:54 ip »
Loistavaa!!!

TunturiTT

« Vastaus #17 : Maaliskuu 06, 2014, 22:26:49 ip »
Hyvä että rokkaa! Laita silti filtterit letkuihin, ne kaasarin tulofiltterit menee uskomattoman helposti tukkoon..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
« Vastaus #18 : Maaliskuu 07, 2014, 06:51:39 ap »
Hauskoja kilometrejä ketterällä Kustilla tiedossa. Kuvatuksen voisit armaastasi pistää palstalle.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

minizz66

« Vastaus #19 : Maaliskuu 07, 2014, 07:12:28 ap »
Hauskoja kilometrejä ketterällä Kustilla tiedossa. Kuvatuksen voisit armaastasi pistää palstalle.

linkitin kuvan viimekesältä tonne jäsenistön mopoihin...

egon

« Vastaus #20 : Maaliskuu 07, 2014, 08:28:34 ap »
Bensiinin seassa voi olla hituloita jos ja kun tankki ottaa ruostetta sisäpuolen pintaan. Oma kokemukseni huoltoasemien jakelupisteiden polttonesteiden puhtaudesta on hyvin myönteinen. Oma Mille GT on juonut huoltoasemien tankeista tähän mennessä jotain 20 000 litraa bensiiniä eikä kaasuttimien vastaanottopäässä olevista suodatinverkoista ole löytynyt merkittävästi töhkää tähän mennessä, myöskään kaasuttimissa ei ole ollut mitään tukkeentumiseen liittyvään ongelmaa. Monenlaisia autonräppänöitäkin on itsellä ollut käytössä 35 vuotta, perheen kesken neljäkin samanaikaisesti, eikä yhdessäkään ole ollut epäpuhtaasta polttoaineesta johtuvia käyntihäiriöitä. On voinut olla pelkästään hyvää säkää, mutta aika pitkään sitä on riittänyt.

TunturiTT

« Vastaus #21 : Maaliskuu 07, 2014, 09:07:26 ap »
Itse olen saanut tankatessa putket tukkivaa töhnää. Mutta siinä taisi olla huono tuuri just mulla.
Mutta oman pikkulohkon tulofiltterit ovat tukkeutuneet muutamaankin kertaan. Ilmeisesti kyseessä on oman tankin mujut. Olen muutamassa pyörässä huomannut, että kaikki valmistajat eivät ole peittäneet täyttöaukkoa, kun tankki on maalattu. Tankin sisällä, keskitunnelin päällä, on ollut maalisuhua. Tämä sitten pikkuhiljaa irtoaa bensan sekaan.
Mutta tulevaisuutta varten,  kannattaa letkuihin asentaa putsarit, voi säästää monelta harmilta.
Hyvä pyörä, parempi mieli.