Kirjoittaja Aihe: Californian bemsapumppu  (Luettu 2239 kertaa)

Speka

  • Viestejä: 15
Californian bemsapumppu
« : Helmikuu 17, 2014, 16:54:20 ip »
Kesällä Guzzi pysähtyi noin 100 km päähän kotoa . Bensapumpun letku oli irti . Rakensin talven aikana kuvan mukaisesti letkut ja putket   uudelleen .   Letkut mahdollisimman lyhyet ja niin että ei pääse irtoamaan .Bensapumppua täytyi kiertää noin 45 astetta . Suodattimen sisään menopuoli  yhdistetty "ermeetoliittimellä " jossa on 8 mm leikkuurengas . Juotokset on tehty hopealla . Suodattimen ulostuloputki täytyi taivuttaa bensapumppuun päin . Tämä paketti mahtuu tankin aukosta sisään , mutta ei jäänyt yhtään milliä ylimääräistä tilaa .

ALi

  • Viestejä: 1 053
Vs: Californian bemsapumppu
« Vastaus #1 : Helmikuu 17, 2014, 17:20:05 ip »
Siistin paketin olet tehnyt. Muuten kyseessä tyyppivika kaikissa malleissa, joissa pumppu on tankin sisällä.
Syynä suodattimen likaantuessa kasvava paine ja lämmössä löystyvä (yl. läpinäkyvä) letku, joka luiskahtaa letkukiristimen otteesta.
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio)(-95 BMW K1100RS ja -13 Burgman 400. Ex Guzzit: -04 Nevada ja -88 V35 Florida)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Californian bemsapumppu
« Vastaus #2 : Helmikuu 17, 2014, 18:55:50 ip »
Lienee juotettuna varmempi, kuin pehmenevä letku. Eräässä autossani oli tuollainen kiinteä paketti jo tehtaalta, siinä kuitenkin pyörämaailmassa säästetty,  vaikka tuotantomäärät on pienemmät.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

NorgeGTL

  • Viestejä: 817
Vs: Californian bemsapumppu
« Vastaus #3 : Helmikuu 17, 2014, 20:55:28 ip »
http://www.guzziclub.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;topic=4588.0;attach=6656

Tuossa samasta asiasta... tosin Pegasosta ja kyse oli itse pumpun käyntiongelmasta.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99