Juu, tuosta jousettomasta triken taka-akselista saa mielikuvitustuntuman kun muistelee, miten auton perässä kolistelee sellainen tyhjä peräkärri, jossa on hyvin jäpäkät jouset. Se on selkeästi hyvien teiden hupi. Hyvällä rengasvalinnalla ja sopivilla paineilla pystyy tietenkin tasaamaan menoa jonkin verran. Kardaanijarruhan on hirmuisen tehokas jos molemmat takapyörät ovat pitävällä alustalla, koska kardaani pyörii jotain 4 kierrosta kutakin takapyörän kierrosta kohti. Itte ajattelin, että jos joutuu tuolla tallaamaan takajarrua kovassa kaarteessa, niin sisäkurvin puolen pyörä saattaa olla aikas kevyt, jolloin toinenkaan pyörä ei jarruta kunnolla. Olikohan tuo kuitenkin vain seisontajarru??? Jos olisin katsuri niin en hyväksyisi kuin erilliset jarrut molempiin takapyöriin. Etupyörän jarrutus menettää tehoaan kun painopiste siirtyy alemmaksi. Jarruttaessa hitausvoima painaa keulaa maata kohti saman verran kuin se kevittää takamusta, sitä tehokkaammin mitä ylempänä on systeemin painopiste. Jos painosäännösten puitteissa olisi mahdollista rakentaa trikeen takapyöriin erillisjousitus ja sen yhteyteen piukea kallistelunvaimennin niin ajelu olisi ehkä rattoisampaa täkäläisissä oloissa. Kevyen elimenluovuttajan löytäminen autopuolelta vaan voi olla aika vaikea juttu.