Lehden ulko- ja sisänäkö on maukas. Taitaa taittaja olla taitava. Tuonnäköistä lehteä lukisi pitempäänkin. Hieman ohukainen vielä. Varmasti lukijakunnassa on myös kirjoittajia joilta irtoaa matka-, tekniikka-, ajoneuvo-, henkilö-, muistelo- ja muita lukemattomia aiheita. Pelkästään tilastotietojen mukaan jäsenmäärästä löytyy noin 60 henkilöä joilla on kirjoittamiseen halu ja uskoakseni lopuilla porukasta myös koulussa hankittu kyky kirjoittaa.
Timo V:n ansiokkaaseen ja sähkön myyttisyyttä avaavaan sähkömittausjuttuun lisäisin ihan pyytämättä, turvallisuussyistä, että akkujännitteen ja latausjännitteen lisäksi nykypyörissä on myös viiden voltin sähköjärjestelmä. Se ilmenee kaikissa digitaalisella moottorinohjauksella varustetuissa pyörissä. Jännitteen tuottaa moottorinohjauksen keskusyksikkö ECU tai ECM ja kyseistä viiden voltin jännitettä "käyttää" eri toimintoja mittaavat moottorinohjauksen anturit. Kyse on ns. vertailujännitteestä. Lisäksi tässä järjestelmässä kulkee myös alempaa, jännitteeltään muuttuvaa, signaalijännitettä. Lisäksi antureista saatava signaalijännite on usein pulssimaista eli vaihtelevaa.
Tämä siksi että mitattaessa ja saataessa 5 voltin, tai sitä lähellä oleva lukema, jostain komponentista ei kyseessä ole välttämättä vikatilanne vaan normaalia toimintaa osoittava jännitelukema. On ollut, valitettavasti, tilanteita jolloin "alhaista" viiden voltin jännitettä on "korjattu" johtamalla sen sijaan akkujännite. Välittömänä ilmiönä tapahtuu todennäköisesti moottorinohjauksen pimeneminen. Moottorionhjauksen jännitteiden mittaukseen voi käyttää yleismittaria paitsi pulssimittaukseen tarvitaan oskilloskooppi.
Edellisten lisäksi moottoripyörässä on myös korkeajännitejärjestelmä johon ottomoottorin sytytysjärjestelmä perustuu. Sen mittaukseen on omat laitteensa.