Ei ihan harrastustaukoa sentään. Ainakin ajopuvut on pestävä. Kun niissä on jonkinlainen kalvo, on kai oltava hiukan hellä pesumenetelmä. Pikemminkin liotus kuin rumpsutus. Vahvikepalikat on syytä merkitä, mikä paikka ja kuinka päin, muuten on melkonen älykkyystesti edessä.
Nyt kun on maahantuojakin olemassa, pitäisi kai tilata osia. Onko Nevada Anniversarion pikkulohkolla sama öljynpaineen anturi kuin muillakin 744 pikkulohkoilla? Aina ajoon lähtiessä Anni polttaa öljynpaineen merkkivaloa, etenkin kuumana, kunnes hiukan antaa kierroksia. Tilaisinko anturin vai huollon? Noista antureista on paljon kirjoiteltu. Onko uhkarohkeata vaihtaa ensin anturi uuteen ja jos vika jatkuu niin sitten viedä lavetilla pajalle?
Selkää (kuskin) pitäisi myös saada suoremmaksi. Se kävisi päinsä vaihtamalla sarvet hiukan kippurammaksi, jotta kahvat tulisivat n. 3-5 cm lähemmäksi. Leveyden ja korkeuden ei tarvitse muuttua, tai korkeuden ehkä sentillä. Onko se vaihto jotenkin vaikeaa? Onko vaarana, että Annin mainiot ajo-ominaisuudet tyystin muuttuvat? Miten noita sarvien putkia mitataan ja mittoja ilmoitetaan, leveys x "syvyys" x paksuus x ainevahvuus, vai miten? Onko ne niin merkkikohtaisia paksuuksiltaan ym., että ei mistä tahansa varusteesta voi rakentaa? Onko se kahvojen kiinnitys jotenkin merkkikohtaisesti erityinen? Onko niissä ainevahvuuksissa suuria eroja? Onko mahdollista vaan katsella mitan kanssa kaupan hyllystä lähinnä sopivin ja tehdä siitä? (Vika ei ole Annin, vaan kuskin. Käsivarret ovat hiukan standardi lajitoveria lyhyemmät. Paitojenkin hihoja täytyy aina lyhentää. Älkääkä ehdottako telamiinoja.)